Pregled bibliografske jedinice broj: 1157324
Katolički vjeronauk između poniznosti i nade
Katolički vjeronauk između poniznosti i nade // Vjesnik Đakovačko-osječke nadbiskupije : časopis za pastoralnu orijentaciju, (2019), 11; 2-6 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1157324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Katolički vjeronauk između poniznosti i nade
(Catholic Religious Education between)
Autori
Pažin, Ivica
Izvornik
Vjesnik Đakovačko-osječke nadbiskupije : časopis za pastoralnu orijentaciju (2623-7318)
(2019), 11;
2-6
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vjeronauk, poniznost, nada, škola
(religious education, school, hope, humility)
Sažetak
Može se doista činiti da vjeronauk u školi "sjedi na dvije stolice" (s obzirom na svoj ustroj, pravnu i pedagošku dimenziju organizacije, itd.). No, ako je i tako, onda tomu nije temeljni razlog njegova neidentificiranost, arogancija, ili preuzimanje autoriteta u odgojno-obrazovnom sustavu , koji mu zapravo možda i ne treba pripadati.Ako se vjeronauk hrabro "smjesti" na dvije stolice, na dva temeljna obilježja odgoja - poniznost i nadu, svijetu i suvremenom čovjeku bit će udobnije. Pri čemu ovo udobno nalazi svoje ispunjenje u potpunom shvaćanju smisla života, kojemu je izvorište u poniznosti Božjoj, a cilj u ispunjenju svake nade: vječnom životu, s Bogom. Vjeronauk je pozvan to svakodnevno svjedočiti.
Izvorni jezik
Hrvatski