Pregled bibliografske jedinice broj: 1157106
Kurikulum nastavnog predmeta Politika i gospodarstvo za gimnazije
Kurikulum nastavnog predmeta Politika i gospodarstvo za gimnazije, 2019. (ekspertiza).
CROSBI ID: 1157106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum nastavnog predmeta Politika i gospodarstvo
za gimnazije
(Curriculum Politics and Economics for high schools)
Autori
Hajdarović, Miljenko ; Hrvoj, Vera ; Paštar, Zlata ; Travaš, Željka
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza
Godina
2019
Ključne riječi
kurikulum, obrazovanje, politika, gospodarstvo
(curriculum, education, politics, economics)
Sažetak
Nastavni predmet Politika i gospodarstvo omogućuje učeniku stjecanje ekonomske i političke pismenosti. Učenik stječe znanja o politici kao sadržaju (policy), političkim institucijama (polity) i političkim procesima (politics) te razvijanje političke kulture za aktivno sudjelovanje u oblikovanju političke zajednice, za uključivanje u procese donošenja odluka koje se tiču svakog člana političke zajednice. Svrha učenja i poučavanja predmeta stvaranje je poticajnoga okružja za razvoj učenika u informirane, aktivne i odgovorne građane u zajednici kojoj pripadaju, punoj različitosti, na lokalnoj, nacionalnoj i globalnoj razini. Političko obrazovanje, uključujući državljansko i građansko obrazovanje, važan je aspekt cjelokupnog obrazovanja učenika, činitelj je stvaranja i stabilnosti suvremenih demokracija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)