Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1157080

Stavovi učitelja prema učenicima s jezičnim teškoćama


Galeković, Martina; Dilica, Kristina
Stavovi učitelja prema učenicima s jezičnim teškoćama // DIJETE I JEZIK DANAS - Čitanje u suvremenom okruženju (knjiga sažetaka) / Berbić Kolar, Emina ; Marinić, Ivana (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 24-24 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1157080 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja prema učenicima s jezičnim teškoćama
(Teachers' attitudes towards students with language difficulties)

Autori
Galeković, Martina ; Dilica, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
DIJETE I JEZIK DANAS - Čitanje u suvremenom okruženju (knjiga sažetaka) / Berbić Kolar, Emina ; Marinić, Ivana - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 24-24

Skup
10. međunarodni znanstveni skup: Dijete i jezik danas - Čitanje u suvremenom okruženju =10th International Scientific Conference: Children and Language Today - Reading in contemporary context

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.09.2021. - 18.09.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
ezične teškoće, jezično razumijevanje, razvojni jezični poremećaj
(language difficulties, language comprehension skills, developmental language disorder (DLD)

Sažetak
Jezične teškoće odnose se na narušeno usvajanje jezika i narušeno jezično procesuiranje, a mogu biti i sastavni dio ili jedna od višestrukih teškoća. Najučestaliji među njima jest razvojni jezični poremećaj koji se odnosi na prisutne teškoće u domeni jezika. Razvojni jezični poremećaj dijagnosticira se kada dijete, unatoč urednim općim kognitivnim sposobnostima i poticajnoj okolini, otežano usvaja materinski, a potom i svaki drugi jezik. U školskoj dobi djeca se suočavaju s teškoćama u učenju u svim obrazovnim područjima, a njihovo loše postignuće nerijetko se interpretira nezainteresiranošću ili nedovoljnom marljivošću. Postoji bliska povezanost između RJP-a i disleksije (Bishop i Snowling, 2004), a često su prisutne teškoće razumijevanja pročitanoga (Stothard, 2010). U radu su prikazani rezultati analize stavova učitelja redovnih osnovnih škola prema učenicima s jezičnim teškoćama i o osviještenosti o prisutnosti razvojnoga jezičnog poremećaja. Budući da se učitelji tijekom njihova obrazovanja ne poučavaju o RJP-u, edukaciju učitelja ističemo kao preduvjet partnerskog odnosa s učenicima i pružanja potrebne podrške učenicima u radu s teškoćama na području jezičnoga razumijevanja.I učitelji nižih razreda osnovne škole, i učitelji viših razreda osnovne škole, bez obzira na predmet poučavanja, trebaju biti upoznati s RJP-om kako bi nastavu prilagodili učeniku i time omogućili najbolje uvjete za učenikovo obrazovanje i razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Kristina Dilica (autor)

Avatar Url Martina Galeković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada chila.eu

Citiraj ovu publikaciju:

Galeković, Martina; Dilica, Kristina
Stavovi učitelja prema učenicima s jezičnim teškoćama // DIJETE I JEZIK DANAS - Čitanje u suvremenom okruženju (knjiga sažetaka) / Berbić Kolar, Emina ; Marinić, Ivana (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 24-24 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
Galeković, M. & Dilica, K. (2021) Stavovi učitelja prema učenicima s jezičnim teškoćama. U: Berbić Kolar, E. & Marinić, I. (ur.)DIJETE I JEZIK DANAS - Čitanje u suvremenom okruženju (knjiga sažetaka).
@article{article, author = {Galekovi\'{c}, Martina and Dilica, Kristina}, year = {2021}, pages = {24-24}, keywords = {ezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e, jezi\v{c}no razumijevanje, razvojni jezi\v{c}ni poreme\'{c}aj}, title = {Stavovi u\v{c}itelja prema u\v{c}enicima s jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {ezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e, jezi\v{c}no razumijevanje, razvojni jezi\v{c}ni poreme\'{c}aj}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Galekovi\'{c}, Martina and Dilica, Kristina}, year = {2021}, pages = {24-24}, keywords = {language difficulties, language comprehension skills, developmental language disorder (DLD}, title = {Teachers' attitudes towards students with language difficulties}, keyword = {language difficulties, language comprehension skills, developmental language disorder (DLD}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font