Pregled bibliografske jedinice broj: 1157074
Mediteranska kulturna baština u udžbenicima i čitankama za hrvatski jezik u višim razredima osnovne škole
Mediteranska kulturna baština u udžbenicima i čitankama za hrvatski jezik u višim razredima osnovne škole // Mediteran kao identitetska odrednica: jezik, književnost, kultura i novi mediji / Vickov, Gloria ; Brešan Ančić, Tanja ; Lasić, Josip (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 27-27 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1157074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediteranska kulturna baština u udžbenicima i čitankama za hrvatski jezik u višim razredima osnovne škole
(Mediterranean cultural heritage in textbooks for the Croatian language in the upper grades of primary school)
Autori
Dilica, Kristina ; Berbić Kolar, Emina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Mediteran kao identitetska odrednica: jezik, književnost, kultura i novi mediji
/ Vickov, Gloria ; Brešan Ančić, Tanja ; Lasić, Josip - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 27-27
Skup
Međunarodni znanstveni skup Mediteran kao identitetska odrednica: jezik, književnost, kultura i novi mediji
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.10.2021. - 23.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
mediteranska baština, Hrvatski jezik, osnovna škola, „Škola za život“, baštinske teme
(Mediterranean heritage, Croatian language, primary school,)
Sažetak
Mediteranska baština ima bogati povijesni razvoj s kojim bi trebali biti upoznati učenici u cijeloj Republici Hrvatskoj, a osnovna škola i nastavni predmet Hrvatski jezik pružaju mogućnost za upoznavanje mediteranske kulturne baštine. Radom je analizirana zastupljenost mediteranske kulturne baštine u okviru predmeta Hrvatski jezik u višim razredima škole u udžbenicima i čitankama izdavačkih kuća odobrenih od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja nakon provedbe reforme „Škola za život“. Cilj je rada utvrditi zastupljenost mediteranske kulturne baštine i baštinskih tema u navedenim udžbenicima i čitankama te na temelju dobivenih rezultata predložiti smjernice za daljnje aktivnosti kojima bi se mediteranski baštinski sadržaji u okviru predmeta Hrvatski jezik njegovali i očuvali te kojima bi se dao jači naglasak na nužnosti postojanja takvih sadržaja u temeljnom predmetu koji potiče promišljaje o jeziku, narodu i identitetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost, Kroatologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)