Pregled bibliografske jedinice broj: 1157052
Postoji li potreba za bioetičkim obrazovanjem u akademskoj zajednici?
Postoji li potreba za bioetičkim obrazovanjem u akademskoj zajednici? // 1. Dani doktoranada - Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja / Brust Nemet, Maja ; Varga, Rahaela ; Mucić, Mia ; Nikičić, Igor (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 27-28 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1157052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Postoji li potreba za bioetičkim obrazovanjem u akademskoj zajednici?
(Is there a need for Bioethical Education in the Academic Community?)
Autori
Dilica, Kristina ; Kelam, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
1. Dani doktoranada - Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja
/ Brust Nemet, Maja ; Varga, Rahaela ; Mucić, Mia ; Nikičić, Igor - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 27-28
Skup
Dani doktoranada 2021.: Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.09.2021. - 11.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
akademska zajednica, bioetičko obrazovanje, bioetički senzibilitet, potreba za bioetičkim obrazovanjem
(academic community, bioethical education, bioethical sensibility, need for bioethical education)
Sažetak
Bioetika i bioetički senzibilitet pojmovi su s kojima se u novije vrijeme sve češće susrećemo. Pod tim se pojmovima obrađuju, analiziraju i komentiraju društvene prilike iz moralne, znanstvene i religijske perspektive te perspektive ljudskih prava i života općenito. Kako bi članovi društva mogli aktivno sudjelovati u takvim analizama, komentiranjima i raspravama, potrebno je razviti personalna mišljenja o bioetičkim pitanjima, a to je moguće postići adekvatnim obrazovanjem, posebno na sveučilišnoj razini kada je kompetencija kritičkog razmišljanja dovoljno razvijena za postizanje vlastitih zaključaka među članovima akademske zajednice. Ovaj rad analizira i prikazuje stavove o potrebi bioetičkog obrazovanja među doktorandima interdisciplinarnog doktorskog studija na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)