Pregled bibliografske jedinice broj: 1157024
Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu
Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu // Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja / Brust-Nemet, M. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 13-13 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1157024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima
Povijesti za osnovnu školu
(Comparison of the presentation of heritage topics in
history textbooks for primary school)
Autori
Hajdarović, Miljenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja
/ Brust-Nemet, M. - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 13-13
ISBN
978-953-8371-04-2
Skup
Dani doktoranada 2021.: Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.09.2021. - 11.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kulturna baština, kurikulum Povijesti, udžbenici Povijesti
(History as a school subject relates to cultural heritage in a specific way because the remnants of tangible and intangible culture are in fact historical sources. As historical sources they can be used to analyse and practice historical skills. This paper compares the position of heritage in the old curriculum and the new curriculum and shows how these differences are presented in history textbooks for primary school.)
Sažetak
Povijest kao školski predmet na specifičan se način odnosi prema kulturnoj baštini jer su ostatci materijalne i nematerijalne kulture zapravo povijesni izvori. Kao povijesni izvori mogu se koristiti za analizu i vježbu povjesničarskih vještina. U radu se uspoređuje položaj baštine u starome nastavnom planu i novome kurikulumu te se prikazuje na koji se način ove razlike prezentiraju u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Miljenko Hajdarović
(autor)