Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1157024

Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu


Hajdarović, Miljenko
Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu // Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja / Brust-Nemet, M. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 13-13 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1157024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu
(Comparison of the presentation of heritage topics in history textbooks for primary school)

Autori
Hajdarović, Miljenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja / Brust-Nemet, M. - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 13-13

ISBN
978-953-8371-04-2

Skup
Dani doktoranada 2021.: Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.09.2021. - 11.09.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kulturna baština, kurikulum Povijesti, udžbenici Povijesti
(History as a school subject relates to cultural heritage in a specific way because the remnants of tangible and intangible culture are in fact historical sources. As historical sources they can be used to analyse and practice historical skills. This paper compares the position of heritage in the old curriculum and the new curriculum and shows how these differences are presented in history textbooks for primary school.)

Sažetak
Povijest kao školski predmet na specifičan se način odnosi prema kulturnoj baštini jer su ostatci materijalne i nematerijalne kulture zapravo povijesni izvori. Kao povijesni izvori mogu se koristiti za analizu i vježbu povjesničarskih vještina. U radu se uspoređuje položaj baštine u starome nastavnom planu i novome kurikulumu te se prikazuje na koji se način ove razlike prezentiraju u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Miljenko Hajdarović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

perspektiveobrazovanja.files.wordpress.com

Citiraj ovu publikaciju:

Hajdarović, Miljenko
Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu // Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja / Brust-Nemet, M. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 13-13 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Hajdarović, M. (2021) Usporedba prezentacije baštinskih tema u udžbenicima Povijesti za osnovnu školu. U: Brust-Nemet, M. (ur.)Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja.
@article{article, author = {Hajdarovi\'{c}, Miljenko}, editor = {Brust-Nemet, M.}, year = {2021}, pages = {13-13}, keywords = {kulturna ba\v{s}tina, kurikulum Povijesti, ud\v{z}benici Povijesti}, isbn = {978-953-8371-04-2}, title = {Usporedba prezentacije ba\v{s}tinskih tema u ud\v{z}benicima Povijesti za osnovnu \v{s}kolu}, keyword = {kulturna ba\v{s}tina, kurikulum Povijesti, ud\v{z}benici Povijesti}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hajdarovi\'{c}, Miljenko}, editor = {Brust-Nemet, M.}, year = {2021}, pages = {13-13}, keywords = {History as a school subject relates to cultural heritage in a specific way because the remnants of tangible and intangible culture are in fact historical sources. As historical sources they can be used to analyse and practice historical skills. This paper compares the position of heritage in the old curriculum and the new curriculum and shows how these differences are presented in history textbooks for primary school.}, isbn = {978-953-8371-04-2}, title = {Comparison of the presentation of heritage topics in history textbooks for primary school}, keyword = {History as a school subject relates to cultural heritage in a specific way because the remnants of tangible and intangible culture are in fact historical sources. As historical sources they can be used to analyse and practice historical skills. This paper compares the position of heritage in the old curriculum and the new curriculum and shows how these differences are presented in history textbooks for primary school.}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font