Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1156698

Usporedba učinka triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva


Maretić, Mate
Usporedba učinka triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za sestrinstvo, Zagreb


CROSBI ID: 1156698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba učinka triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva
(The comparison between the effects of three teaching methods on the knowledge and satisfaction of nursing students in the Emergency Medical Procedures class)

Autori
Maretić, Mate

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za sestrinstvo

Mjesto
Zagreb

Datum
13.07

Godina
2019

Stranica
82

Mentor
Puljak, Livia

Ključne riječi
Sestrinstvo ; frontalna nastava ; suradničko učenje ; igrifikacija ; IKT
(Nursing ; frontal teaching ; collaborative learning ; gamification ; ICT)

Sažetak
Uvod: Obrazovanje medicinskih sestara je kompleksno, a u prilog ide i činjenica da je to jedina srednja škola u Republici Hrvatskoj čije je trajanje 5 godina. Nastava se većinom odvija pomoću frontalne metode rada. U ranijim istraživanjima suvremene metode poučavanja pokazale su se djelotvornijima u usporedbi s frontalnom nastavom kada se radi o mjerenju znanja i zadovoljstvu učenika nastavom. Nije poznato jesu li suradničko učenje i igrifikacija i informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) bolje za te ishode od frontalne nastave. Cilj: Cilj istraživanja je bio usporediti učinak triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva: klasična frontalna nastava, suvremene tehnologije i igrifikacija u nastavi te suradničko učenje. Metode: Istraživanje je provedeno 2020. godine na uzorku od 65 učenika četvrtog razreda Škole za medicinske sestre Vrapče, Zagreb, Republika Hrvatska. U tri razreda nastava se održavala pomoću tri metode rada: frontalna nastava, suradničko učenje te igrifikacija i IKT. Svaki razred je kroz dva mjeseca prošao kroz 8 sati nastave o hitnim medicinskim postupcima. Nakon 8 sati nastave svi učenici su pisali istu pisanu provjeru znanja te su ispunili anketu o zadovoljstvu nastavom. Rezultati: Učenici koji su primali intervenciju pomoću igrifikacije i suvremenih tehnologija pokazali su najvišu razinu znanja u sve tri ispitivane kognitivne razine znanja. Između frontalne nastave i suradničkog učenja nije bilo statistički značajne razlike u rezultatima ispita. U anketi o zadovoljstvu nastavom najveću razinu zadovoljstva su iskazali učenici koji su primali intervenciju pomoću frontalne nastave, neznačajno niže od njih su zadovoljstvo iskazali učenici koji su kao metodu rada imali suvremene tehnologije i igrifikaciju. Statistički značajno lošiji rezultat zadovoljstva su iskazali učenici koji su kao metodu rada imali suradničko učenje. Zaključak: Suvremeni pristupi u obrazovanju učenik pokazuju značajno bolje rezultate u usvojenosti nastavnog sadržaja u odnosu na frontalnu nastavi i suradničko učenje. Igrifikacija nastavnog procesa povećava angažman i zadovoljstvo učenika nastavom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Livia Puljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maretić, Mate
Usporedba učinka triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za sestrinstvo, Zagreb
Maretić, M. (2019) 'Usporedba učinka triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva', diplomski rad, diplomski, Odjel za sestrinstvo, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mareti\'{c}, Mate}, year = {2019}, pages = {82}, keywords = {Sestrinstvo, frontalna nastava, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, igrifikacija, IKT}, title = {Usporedba u\v{c}inka triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo u\v{c}enika sestrinstva}, keyword = {Sestrinstvo, frontalna nastava, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, igrifikacija, IKT}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mareti\'{c}, Mate}, year = {2019}, pages = {82}, keywords = {Nursing, frontal teaching, collaborative learning, gamification, ICT}, title = {The comparison between the effects of three teaching methods on the knowledge and satisfaction of nursing students in the Emergency Medical Procedures class}, keyword = {Nursing, frontal teaching, collaborative learning, gamification, ICT}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font