Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1156434

Analiza organizacijskih vrijednosti triju najvećih banaka u Republici Hrvatskoj


Lacković, Stjepan; Šporčić, Mateja
Analiza organizacijskih vrijednosti triju najvećih banaka u Republici Hrvatskoj // Et2er - ekonomija, turizam, telekomunikacje i računarstvo, 3 (2021), 2; 243-253 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1156434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza organizacijskih vrijednosti triju najvećih banaka u Republici Hrvatskoj
(Analysis of organizational values of three of the biggest Croatian banks)

Autori
Lacković, Stjepan ; Šporčić, Mateja

Izvornik
Et2er - ekonomija, turizam, telekomunikacje i računarstvo (2670-8930) 3 (2021), 2; 243-253

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
identitet organizacije ; organizacijska kultura ; organizacijske vrijednosti
(organizational culture ; organizational identity ; organizational value)

Sažetak
U posljednja tri desetljeća sve se intenzivnije istražuje organizacijska kultura, njezina važnost za organizaciju kao i elementi od kojih se sastoji. Taj trend posljedica je promjene u filozofiji upravljanja organizacijom, koja se prije svega očituje u sve većem naglasku na čovjeka, koji postaje najvrjednija imovina organizacije. Organizacijskom kulturom regulira se ponašanje zaposlenika unutar organizacije, no ona je, kao sustav zajedničkih vrijednosti, normi ponašanja, značenja i vjerovanja, vizije i svrhe, ujedno i osnova za stvaranje identiteta i imidža organizacije te iznimno važan čimbenik uspjeha organizacije, odnosno ostvarenja njezinih komunikacijskih i poslovnih ciljeva. Ovaj rad fokusira se upravo na značaj i funkciju organizacijske kulture kao alata u izgradnji korporativnog identiteta organizacije. Istraživanje provedeno u ovom radu fokusira se na organizacijske vrijednosti kao temeljne elemente organizacijske kulture. Organizacijskim se vrijednostima pristupa analizom sadržaja, odnosno kvalitativnom istraživačkom metodom interpretativnog karaktera, a predmet su istraživanja tri banke s najvećim tržišnim udjelom u Republici Hrvatskoj (Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, Erste banka). Pokušava se odgovoriti na pitanja o tome na kojim vrijednostima istraživane organizacije temelje svoju organizacijsku kulturu, koje su temeljne, a koje periferne vrijednosti, koje su sličnosti i razlike u načinu definiranja vrijednosti te kakav se identitet i imidž komunicira putem definiranih vrijednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Stjepan Lacković (autor)

Avatar Url Mateja Šporčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

vuv.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Stjepan; Šporčić, Mateja
Analiza organizacijskih vrijednosti triju najvećih banaka u Republici Hrvatskoj // Et2er - ekonomija, turizam, telekomunikacje i računarstvo, 3 (2021), 2; 243-253 (recenziran, članak, stručni)
Lacković, S. & Šporčić, M. (2021) Analiza organizacijskih vrijednosti triju najvećih banaka u Republici Hrvatskoj. Et2er - ekonomija, turizam, telekomunikacje i računarstvo, 3 (2), 243-253.
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Stjepan and \v{S}por\v{c}i\'{c}, Mateja}, year = {2021}, pages = {243-253}, keywords = {identitet organizacije, organizacijska kultura, organizacijske vrijednosti}, journal = {Et2er - ekonomija, turizam, telekomunikacje i ra\v{c}unarstvo}, volume = {3}, number = {2}, issn = {2670-8930}, title = {Analiza organizacijskih vrijednosti triju najve\'{c}ih banaka u Republici Hrvatskoj}, keyword = {identitet organizacije, organizacijska kultura, organizacijske vrijednosti} }
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Stjepan and \v{S}por\v{c}i\'{c}, Mateja}, year = {2021}, pages = {243-253}, keywords = {organizational culture, organizational identity, organizational value}, journal = {Et2er - ekonomija, turizam, telekomunikacje i ra\v{c}unarstvo}, volume = {3}, number = {2}, issn = {2670-8930}, title = {Analysis of organizational values of three of the biggest Croatian banks}, keyword = {organizational culture, organizational identity, organizational value} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font