Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1156379

Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma


Škorić, Sanela; Bartoluci, Mato
Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma // Menadžment sportskoga turizma i njegovih srodnih oblika / Bartoluci, Mato ; Škorić, Sanela ; Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb: Narodne novine, 2021. str. 235-246


CROSBI ID: 1156379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma
(The basic determinants of sports tourism management)

Autori
Škorić, Sanela ; Bartoluci, Mato

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Menadžment sportskoga turizma i njegovih srodnih oblika

Urednik/ci
Bartoluci, Mato ; Škorić, Sanela ; Andrijašević, Mirna

Izdavač
Narodne novine

Grad
Zagreb

Godina
2021

Raspon stranica
235-246

ISBN
978-953-234-300-7

Ključne riječi
funkcije menadžmenta, sportske organizacije, menadžeri, segmenti potražnje za sportskim uslugama u turizmu
(management functions, sport organizations, managers, demand segments for sport services in tourism)

Sažetak
Menadžment je potreban, nužan svakoj vrsti organizacije (profitnim i neprofitnim, velikim i malim, javnim i privatnim, itd.) i svakoj djelatnosti, pa tako i području sporta i turizma. U procesu (planiranja) razvoja turizma, a onda i sportskog turizma, sudjeluje čitav niz različitih subjekata čiji je rad potrebno koordinirati. Čitav je niz sportskih organizacija (sportski klubovi, sportsko-rekreacijski centri, sportski objekti, itd.) koje sudjeluju na turističkom tržištu pružajući i kreirajući usluge posebno za turiste, no to ne znači kako se iste te organizacije ne pojavljuju i na tržištu vezanom uz ostale kategorije korisnika koji nemaju veze sa turizmom i turistima. Uzimajući u obzir ovu te neke druge specifičnosti detaljnije prezentirane u radu, moguće je definirati menadžment sportskog turizma kao „proces upravljanja poslovnim procesima i sportskim sadržajima u turističkoj destinaciji u cilju pružanja najbolje kvalitete usluga te ostvarivanja optimalnih ekonomskih učinaka.“ Bilo bi stoga potrebno posebno educirati stručne menadžere za određene sportove posebno i u turizmu. Ovaj kadar osim što poznaje problematiku same djelatnosti (ponude), mora nužno poznavati i karakteristike potražnje budući da se sportski turizam sastoji od brojnih tržišnih niša. Ovisno o identificiranom smjeru razvoja sportskog turizma menadžmentu će biti jednostavnije kreirati, a zatim i realizirati sportske sadržaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mato Bartoluci (autor)

Avatar Url Sanela Škorić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škorić, Sanela; Bartoluci, Mato
Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma // Menadžment sportskoga turizma i njegovih srodnih oblika / Bartoluci, Mato ; Škorić, Sanela ; Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb: Narodne novine, 2021. str. 235-246
Škorić, S. & Bartoluci, M. (2021) Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma. U: Bartoluci, M., Škorić, S. & Andrijašević, M. (ur.) Menadžment sportskoga turizma i njegovih srodnih oblika. Zagreb, Narodne novine, str. 235-246.
@inbook{inbook, author = {\v{S}kori\'{c}, Sanela and Bartoluci, Mato}, year = {2021}, pages = {235-246}, keywords = {funkcije menad\v{z}menta, sportske organizacije, menad\v{z}eri, segmenti potra\v{z}nje za sportskim uslugama u turizmu}, isbn = {978-953-234-300-7}, title = {Temeljne odrednice menad\v{z}menta sportskog turizma}, keyword = {funkcije menad\v{z}menta, sportske organizacije, menad\v{z}eri, segmenti potra\v{z}nje za sportskim uslugama u turizmu}, publisher = {Narodne novine}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}kori\'{c}, Sanela and Bartoluci, Mato}, year = {2021}, pages = {235-246}, keywords = {management functions, sport organizations, managers, demand segments for sport services in tourism}, isbn = {978-953-234-300-7}, title = {The basic determinants of sports tourism management}, keyword = {management functions, sport organizations, managers, demand segments for sport services in tourism}, publisher = {Narodne novine}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font