Pregled bibliografske jedinice broj: 1156379
Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma
Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma // Menadžment sportskoga turizma i njegovih srodnih oblika / Bartoluci, Mato ; Škorić, Sanela ; Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb: Narodne novine, 2021. str. 235-246
CROSBI ID: 1156379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma
(The basic determinants of sports tourism management)
Autori
Škorić, Sanela ; Bartoluci, Mato
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Menadžment sportskoga turizma i njegovih srodnih oblika
Urednik/ci
Bartoluci, Mato ; Škorić, Sanela ; Andrijašević, Mirna
Izdavač
Narodne novine
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
235-246
ISBN
978-953-234-300-7
Ključne riječi
funkcije menadžmenta, sportske organizacije, menadžeri, segmenti potražnje za sportskim uslugama u turizmu
(management functions, sport organizations, managers, demand segments for sport services in tourism)
Sažetak
Menadžment je potreban, nužan svakoj vrsti organizacije (profitnim i neprofitnim, velikim i malim, javnim i privatnim, itd.) i svakoj djelatnosti, pa tako i području sporta i turizma. U procesu (planiranja) razvoja turizma, a onda i sportskog turizma, sudjeluje čitav niz različitih subjekata čiji je rad potrebno koordinirati. Čitav je niz sportskih organizacija (sportski klubovi, sportsko-rekreacijski centri, sportski objekti, itd.) koje sudjeluju na turističkom tržištu pružajući i kreirajući usluge posebno za turiste, no to ne znači kako se iste te organizacije ne pojavljuju i na tržištu vezanom uz ostale kategorije korisnika koji nemaju veze sa turizmom i turistima. Uzimajući u obzir ovu te neke druge specifičnosti detaljnije prezentirane u radu, moguće je definirati menadžment sportskog turizma kao „proces upravljanja poslovnim procesima i sportskim sadržajima u turističkoj destinaciji u cilju pružanja najbolje kvalitete usluga te ostvarivanja optimalnih ekonomskih učinaka.“ Bilo bi stoga potrebno posebno educirati stručne menadžere za određene sportove posebno i u turizmu. Ovaj kadar osim što poznaje problematiku same djelatnosti (ponude), mora nužno poznavati i karakteristike potražnje budući da se sportski turizam sastoji od brojnih tržišnih niša. Ovisno o identificiranom smjeru razvoja sportskog turizma menadžmentu će biti jednostavnije kreirati, a zatim i realizirati sportske sadržaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Zagreb