Pregled bibliografske jedinice broj: 1156128
Multimedijalne radionice o higijeni
Multimedijalne radionice o higijeni // 4. osječki dani bioetike/Osijek, 8.-9. studenoga 2021./4th Osijek days of bioethics/Osijek, November 8-9, 2021 / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko bioetičko društvo, 2021. str. 88-89 (predavanje, recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1156128 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimedijalne radionice o higijeni
(Multimedia workshops on hygiene)
Autori
Popović, Ana ; Zirdum, Karla ; Vidović, Nikolina ; Bogut, Irella
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
4. osječki dani bioetike/Osijek, 8.-9. studenoga 2021./4th Osijek days of bioethics/Osijek, November 8-9, 2021
/ Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina - Zagreb : Hrvatsko bioetičko društvo, 2021, 88-89
Skup
4. osječki dani bioetike = 4th Osijek Day of Bioethics
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.11.2021. - 09.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
multimedijalne radionice ; higijena ; obrazovanje ; radionica
(multimedia workshops ; hygiene ; education ; workshop)
Sažetak
Od kad postoji obrazovni proces, njegov je cilj da i učenik sudjeluje u nastavi, u zaključivanju, iznošenju svojih stavova i mišljenja te kreiranju sadržaja. U provođenju obrazovnog procesa je stoga nužno imati multimedijalni pristup. U današnje vrijeme vrlo brzog tehnološkog napretka, važno je u taj proces uključiti i nove medije, jer tradicionalni mediji djeci postaju sve manje zanimljivi. U ovom radu istražuje se multimedijalni pristup u obrazovanju djece na temu higijena u prvom obrazovnom ciklusu. Osmišljene su multimedijalne radionice koje se mogu primijeniti kao obrada ili ponavljanje spomenute teme. Navodi se što su mediji, kako se mogu koristiti i kolika je njihova važnost u redovnom obrazovanju. Cilj radionica bio je osvijestiti učenicima važnost higijene u životu i razviti odgovorno ponašanje učenika prema samom sebi, a nastavu učiniti što više multimedijalnom jer takva nastava dokazano potiče kritičko razmišljanje svakog pojedinca te olakšava lakše pamćenje informacija. Uporaba različitih medija pokazala se uspješnom, jer su se djeca sa zanimanjem pratila nastavni proces trudila se kreativno sudjelovati u njemu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Znanost o umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Sažetak je objavljen na hrvatskom i engleskom
jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek