Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1156053

Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj


Čut, Martina; Gajica, Petra; Kaurin Knežević, Nada
Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj // Oeconomicus, 17 (2021), 17; 24-30 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1156053 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj
(The influence of green marketing strategies on Generation Y and Z in Croatia)

Autori
Čut, Martina ; Gajica, Petra ; Kaurin Knežević, Nada

Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 17 (2021), 17; 24-30

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
generacija y ; generacija z ; ekološki stavovi potrošača ; zelene marke ; lojalnost prema markama ; održivost
(generation y ; generation z ; environmental attitudes of consumers ; green brands ; consumer brand loyalty ; sustainability)

Sažetak
Mlade generacije su najviše osviještene o problematici okoliša, klimatskih promjena i industrijskih zagađenja. Time generacije Y i Z mijenjaju način na koji gledamo na održivost. Sve više traže proizvode koji su ekološki osviješteni. Zelenih marki na tržištu je sve više upravo zbog povećanja potražnje za takvim proizvodima. S obzirom na to da su mlade generacije najviše ekološki osviještene, ovaj rad istražuje razliku između stavova generacije Y i Z prema zelenim markama kao i njihovu lojalnost prema takvim markama. Rezultati t- testa nezavisnih varijabli pokazuju da postoji razlika između stavova te da je generacija Y sklonija zelenim markama. Samim time, generacija Y će prije biti lojalna zelenim markama od generacije Z.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Gajica (autor)

Avatar Url Nada Kaurin Knežević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Čut, Martina; Gajica, Petra; Kaurin Knežević, Nada
Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj // Oeconomicus, 17 (2021), 17; 24-30 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Čut, M., Gajica, P. & Kaurin Knežević, N. (2021) Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj. Oeconomicus, 17 (17), 24-30.
@article{article, author = {\v{C}ut, Martina and Gajica, Petra and Kaurin Kne\v{z}evi\'{c}, Nada}, year = {2021}, pages = {24-30}, keywords = {generacija y, generacija z, ekolo\v{s}ki stavovi potro\v{s}a\v{c}a, zelene marke, lojalnost prema markama, odr\v{z}ivost}, journal = {Oeconomicus}, volume = {17}, number = {17}, issn = {1849-9686}, title = {Utjecaj zelenih marketin\v{s}kih strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj}, keyword = {generacija y, generacija z, ekolo\v{s}ki stavovi potro\v{s}a\v{c}a, zelene marke, lojalnost prema markama, odr\v{z}ivost} }
@article{article, author = {\v{C}ut, Martina and Gajica, Petra and Kaurin Kne\v{z}evi\'{c}, Nada}, year = {2021}, pages = {24-30}, keywords = {generation y, generation z, environmental attitudes of consumers, green brands, consumer brand loyalty, sustainability}, journal = {Oeconomicus}, volume = {17}, number = {17}, issn = {1849-9686}, title = {The influence of green marketing strategies on Generation Y and Z in Croatia}, keyword = {generation y, generation z, environmental attitudes of consumers, green brands, consumer brand loyalty, sustainability} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font