Pregled bibliografske jedinice broj: 1156053
Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj
Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj // Oeconomicus, 17 (2021), 17; 24-30 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1156053 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj zelenih marketinških strategija na
generaciju Y i Z u Hrvatskoj
(The influence of green marketing strategies on
Generation Y and Z in Croatia)
Autori
Čut, Martina ; Gajica, Petra ; Kaurin Knežević, Nada
Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 17
(2021), 17;
24-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
generacija y ; generacija z ; ekološki stavovi potrošača ; zelene marke ; lojalnost prema markama ; održivost
(generation y ; generation z ; environmental attitudes of consumers ; green brands ; consumer brand loyalty ; sustainability)
Sažetak
Mlade generacije su najviše osviještene o problematici okoliša, klimatskih promjena i industrijskih zagađenja. Time generacije Y i Z mijenjaju način na koji gledamo na održivost. Sve više traže proizvode koji su ekološki osviješteni. Zelenih marki na tržištu je sve više upravo zbog povećanja potražnje za takvim proizvodima. S obzirom na to da su mlade generacije najviše ekološki osviještene, ovaj rad istražuje razliku između stavova generacije Y i Z prema zelenim markama kao i njihovu lojalnost prema takvim markama. Rezultati t- testa nezavisnih varijabli pokazuju da postoji razlika između stavova te da je generacija Y sklonija zelenim markama. Samim time, generacija Y će prije biti lojalna zelenim markama od generacije Z.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb