Pregled bibliografske jedinice broj: 1155626
Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima
Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1-2 (2012), 127-141 (domaća recenzija, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1155626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima
(Types of samples: samples in marketing research)
Autori
Tonković Pražić, Ivana ; Devčić, Kristina ; Brkljačić, Davor
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 1-2
(2012);
127-141
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni
Ključne riječi
uzorak ; marketinško istraživanje ; veličina uzorka
(sample ; marketing research ; sample size)
Sažetak
Pri provođenju različitih vrsta istraživanja nameće se problem odabira uzorka te je zato ova tema od posebnog značaja za sve istraživače. Rezultat samog istraživanja uvelike ovisi o načinu odabira uzorka. U ovom radu dan je pregled vrsta uzoraka, a opisane su i podvrste koje se u istraživanjima često koriste. Također, navedene su i prednosti i nedostaci pojedinih vrsta uzoraka. U drugom dijelu rada dan je teoretski okvir uporabe uzoraka u marketinškim istraživanjima. Pomoću metode istraživanja za stolom (desk research) istražilo se i recentna marketinška istraživanja provedena u Republici Hrvatskoj te je ispitana uporaba uzoraka u navedenim marketinškim istraživanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću