Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1155626

Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima


Tonković Pražić, Ivana; Devčić, Kristina; Brkljačić, Davor
Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1-2 (2012), 127-141 (domaća recenzija, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 1155626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima
(Types of samples: samples in marketing research)

Autori
Tonković Pražić, Ivana ; Devčić, Kristina ; Brkljačić, Davor

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 1-2 (2012); 127-141

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni

Ključne riječi
uzorak ; marketinško istraživanje ; veličina uzorka
(sample ; marketing research ; sample size)

Sažetak
Pri provođenju različitih vrsta istraživanja nameće se problem odabira uzorka te je zato ova tema od posebnog značaja za sve istraživače. Rezultat samog istraživanja uvelike ovisi o načinu odabira uzorka. U ovom radu dan je pregled vrsta uzoraka, a opisane su i podvrste koje se u istraživanjima često koriste. Također, navedene su i prednosti i nedostaci pojedinih vrsta uzoraka. U drugom dijelu rada dan je teoretski okvir uporabe uzoraka u marketinškim istraživanjima. Pomoću metode istraživanja za stolom (desk research) istražilo se i recentna marketinška istraživanja provedena u Republici Hrvatskoj te je ispitana uporaba uzoraka u navedenim marketinškim istraživanjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću


Citiraj ovu publikaciju:

Tonković Pražić, Ivana; Devčić, Kristina; Brkljačić, Davor
Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1-2 (2012), 127-141 (domaća recenzija, ostalo, stručni)
Tonković Pražić, I., Devčić, K. & Brkljačić, D. (2012) Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1-2, 127-141.
@article{article, author = {Tonkovi\'{c} Pra\v{z}i\'{c}, Ivana and Dev\v{c}i\'{c}, Kristina and Brklja\v{c}i\'{c}, Davor}, year = {2012}, pages = {127-141}, keywords = {uzorak, marketin\v{s}ko istra\v{z}ivanje, veli\v{c}ina uzorka}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {1-2}, issn = {1846-6699}, title = {Vrste uzoraka: uzorci u marketin\v{s}kim istra\v{z}ivanjima}, keyword = {uzorak, marketin\v{s}ko istra\v{z}ivanje, veli\v{c}ina uzorka} }
@article{article, author = {Tonkovi\'{c} Pra\v{z}i\'{c}, Ivana and Dev\v{c}i\'{c}, Kristina and Brklja\v{c}i\'{c}, Davor}, year = {2012}, pages = {127-141}, keywords = {sample, marketing research, sample size}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {1-2}, issn = {1846-6699}, title = {Types of samples: samples in marketing research}, keyword = {sample, marketing research, sample size} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font