Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1155617

Vršnjačka potpora studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju: Iskustva studenata


Ferić Šlehan, M; Kranželić, V., Kiš Glavaš, L.
Vršnjačka potpora studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju: Iskustva studenata // SPECIJALNA EDUKACIJA I REHABILITACIJA DANAS / Vuković, Mile (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2013. str. 149-149 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1155617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vršnjačka potpora studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju: Iskustva studenata
(Peer support to students with disabilities in higher education: Students’ experience)

Autori
Ferić Šlehan, M ; Kranželić, V., Kiš Glavaš, L.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
SPECIJALNA EDUKACIJA I REHABILITACIJA DANAS / Vuković, Mile - Beograd : Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2013, 149-149

ISBN
978-86-6203-032-0

Skup
VII međunarodni naučni skup The Seventh International Scientific Conference SPECIAL EDUCATION AND REHABILITATION TODAY

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 27.09.2013. - 29.09.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
studenti s invaliditetom, jednake mogućnosti, sveučilišni predmet, visokoškolsko obrazovanje
(students with disabilities, equal opportunities, university course, higher education)

Sažetak
Cilj rada je prikazati rezultate evaluacije procesa i učinka predmeta VPSSI – Vršnjačka potpora studentima s invaliditetom (dvije godine izvođenja predmeta). Predmet je razvijen kao jedna od aktivnosti unutar Tempus projekta Education for Equal Opportunities at Croatian Universities – EduQuality (www.eduquality-hr.com). Cilj kolegija je educirati i senzibilizirati studente-asistente koji će, pružajući osnove vršnjačke potpore, kreirati takve uvijete za studente s invaliditetom kojima se može prevladati čitav niz prepreka koje organizacijski i objektivno egzistiraju u akademskom okruženju. Evaluacijom su dobiveni podaci o relevantnosti sadržaja kolegija te načinima i kvaliteti izvođenja predmeta kao i podaci o postignutim ishodima učenja te drugim dobitima za studente-asistente nakon položenog predmeta. Metode prikupljanja podataka su bile: skala procjene, anketa za studente s pitanjima otvorenog tipa te fokus grupe. Sudionici istraživanja bili su studenti-asistenti (N=22) i studenti s invaliditetom (N=22). Rezultati evaluacije govore u prilog korisnosti i uspješnosti kolegija u području senzibiliziranosti za studente s invaliditetom, osposobljenosti za pružanje vršnjačke potpore, spremnosti i sigurnosti u zagovaranju prava studenata s invaliditetom, snalaženja i promišljanja etičkih pitanja u odnosu vršnjačke potpore u akademskom i širem socijalnom okruženju i drugo. Rezultati upućuju na zaključak kako je ovakav način osiguravanja izjednačenih mogućnosti za studente s invaliditetom u sustavu visokog obrazovanja učinkovit.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ferić Šlehan, M; Kranželić, V., Kiš Glavaš, L.
Vršnjačka potpora studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju: Iskustva studenata // SPECIJALNA EDUKACIJA I REHABILITACIJA DANAS / Vuković, Mile (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2013. str. 149-149 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Ferić Šlehan, M. & Kranželić, V., Kiš Glavaš, L. (2013) Vršnjačka potpora studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju: Iskustva studenata. U: Vuković, M. (ur.)SPECIJALNA EDUKACIJA I REHABILITACIJA DANAS.
@article{article, author = {Feri\'{c} \v{S}lehan, M}, editor = {Vukovi\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {149-149}, keywords = {studenti s invaliditetom, jednake mogu\'{c}nosti, sveu\v{c}ili\v{s}ni predmet, visoko\v{s}kolsko obrazovanje}, isbn = {978-86-6203-032-0}, title = {Vr\v{s}nja\v{c}ka potpora studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju: Iskustva studenata}, keyword = {studenti s invaliditetom, jednake mogu\'{c}nosti, sveu\v{c}ili\v{s}ni predmet, visoko\v{s}kolsko obrazovanje}, publisher = {Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Feri\'{c} \v{S}lehan, M}, editor = {Vukovi\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {149-149}, keywords = {students with disabilities, equal opportunities, university course, higher education}, isbn = {978-86-6203-032-0}, title = {Peer support to students with disabilities in higher education: Students’ experience}, keyword = {students with disabilities, equal opportunities, university course, higher education}, publisher = {Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font