Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1155564

Interdisciplinaran pristup planiranju individualiziranog plana u radu s djecom s teškoćama u razvoju


Vukašinović, Antonija; Mitrović, Monika
Interdisciplinaran pristup planiranju individualiziranog plana u radu s djecom s teškoćama u razvoju // Međunarodni interdisciplinarni 1. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 64-66 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1155564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interdisciplinaran pristup planiranju individualiziranog plana u radu s djecom s teškoćama u razvoju
(Interdisciplinary Approach to Planning an Individualized Plan in Working with Children with Disabilities)

Autori
Vukašinović, Antonija ; Mitrović, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni 1. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK / - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 64-66

ISBN
978-953-314-161-9

Skup
1. kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Interdisciplinarnost u teoriji i praksi

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.11.2021. - 05.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
interdisciplinaran pristup, individualizirani plan, partnerstvo, etape planiranja, teškoće
(interdisciplinary approach, individualized plan, planning stages, difficulties)

Sažetak
Odgojno-obrazovna praksa dinamičan je proces u kojemu je naglašena participacija svih sudionika s ciljem dobrobiti djeteta. Način na koji će se ostvariti participacija uvelike ovisi o stavovima, kompetencijama i međusobnoj komunikaciji sudionika. Osobito je važna u ključenost r oditelja u o dgojno-obrazovni proces, š to upućuje na nužnost osnaživanja roditeljskih i odgojiteljskih uloga i kompetencija. Važnu ulogu u osnaživanju roditelja imaju odgajatelji i stručno-razvojna služba, koji su spremni preuzeti profesionalnu ulogu u prepoznavanju potreba roditeljā djece s teškoćama u r azvoju. S d ruge s trane, r oditelji o čekuju o tvorenost o dgajateljā i s tručno-razvojne službe u r ješavanju određenih problema, veću u ključenost u donošenje važnih odluka, uvažavanje roditeljskih uloga i uvažavanje dinamičnosti rasta roditeljskih kompetencija t e k valitetne m eđusobne o dnose, k oji z a c ilj i maju d obrobit d jeteta. U radu se upravo želi naglasiti važnost interdisciplinarnog pristupa planiranju odgojno- obrazovnog procesa, točnije međusobna sinergija psihologa, odgojitelja i roditelja u razvoju individualiziranog plana za dijete s teškoćama u razvoju. Takav oblik suradnje uključuje sustavno praćenje djeteta, realizaciju i evaluaciju etapa planiranja individualiziranog plana, a može poslužiti kao smjernica odgojno-obrazovnim ustanovama u radu s djecom s teškoćama u razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Antonija Vukašinović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Vukašinović, Antonija; Mitrović, Monika
Interdisciplinaran pristup planiranju individualiziranog plana u radu s djecom s teškoćama u razvoju // Međunarodni interdisciplinarni 1. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 64-66 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Vukašinović, A. & Mitrović, M. (2021) Interdisciplinaran pristup planiranju individualiziranog plana u radu s djecom s teškoćama u razvoju. U: Međunarodni interdisciplinarni 1. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK.
@article{article, author = {Vuka\v{s}inovi\'{c}, Antonija and Mitrovi\'{c}, Monika}, year = {2021}, pages = {64-66-66}, keywords = {interdisciplinaran pristup, individualizirani plan, partnerstvo, etape planiranja, te\v{s}ko\'{c}e}, isbn = {978-953-314-161-9}, title = {Interdisciplinaran pristup planiranju individualiziranog plana u radu s djecom s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {interdisciplinaran pristup, individualizirani plan, partnerstvo, etape planiranja, te\v{s}ko\'{c}e}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vuka\v{s}inovi\'{c}, Antonija and Mitrovi\'{c}, Monika}, year = {2021}, pages = {64-66-66}, keywords = {interdisciplinary approach, individualized plan, planning stages, difficulties}, isbn = {978-953-314-161-9}, title = {Interdisciplinary Approach to Planning an Individualized Plan in Working with Children with Disabilities}, keyword = {interdisciplinary approach, individualized plan, planning stages, difficulties}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font