Pregled bibliografske jedinice broj: 1155564
Interdisciplinaran pristup planiranju individualiziranog plana u radu s djecom s teškoćama u razvoju
Interdisciplinaran pristup planiranju individualiziranog plana u radu s djecom s teškoćama u razvoju // Međunarodni interdisciplinarni 1. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 64-66 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1155564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interdisciplinaran pristup planiranju
individualiziranog plana u radu s
djecom s teškoćama u razvoju
(Interdisciplinary Approach to Planning an
Individualized
Plan in Working with Children with Disabilities)
Autori
Vukašinović, Antonija ; Mitrović, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni 1. KONGRES CENTRA ZA INTERDISCIPLINARNA ISTRAŽIVANJA FILOZOFSKOG FAKULTETA OSIJEK
/ - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 64-66
ISBN
978-953-314-161-9
Skup
1. kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Interdisciplinarnost u teoriji i praksi
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.11.2021. - 05.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
interdisciplinaran pristup, individualizirani plan, partnerstvo, etape planiranja, teškoće
(interdisciplinary approach, individualized plan, planning stages, difficulties)
Sažetak
Odgojno-obrazovna praksa dinamičan je proces u kojemu je naglašena participacija svih sudionika s ciljem dobrobiti djeteta. Način na koji će se ostvariti participacija uvelike ovisi o stavovima, kompetencijama i međusobnoj komunikaciji sudionika. Osobito je važna u ključenost r oditelja u o dgojno-obrazovni proces, š to upućuje na nužnost osnaživanja roditeljskih i odgojiteljskih uloga i kompetencija. Važnu ulogu u osnaživanju roditelja imaju odgajatelji i stručno-razvojna služba, koji su spremni preuzeti profesionalnu ulogu u prepoznavanju potreba roditeljā djece s teškoćama u r azvoju. S d ruge s trane, r oditelji o čekuju o tvorenost o dgajateljā i s tručno-razvojne službe u r ješavanju određenih problema, veću u ključenost u donošenje važnih odluka, uvažavanje roditeljskih uloga i uvažavanje dinamičnosti rasta roditeljskih kompetencija t e k valitetne m eđusobne o dnose, k oji z a c ilj i maju d obrobit d jeteta. U radu se upravo želi naglasiti važnost interdisciplinarnog pristupa planiranju odgojno- obrazovnog procesa, točnije međusobna sinergija psihologa, odgojitelja i roditelja u razvoju individualiziranog plana za dijete s teškoćama u razvoju. Takav oblik suradnje uključuje sustavno praćenje djeteta, realizaciju i evaluaciju etapa planiranja individualiziranog plana, a može poslužiti kao smjernica odgojno-obrazovnim ustanovama u radu s djecom s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti