Pregled bibliografske jedinice broj: 1155338
Prva iskustva roditelja djece rane dobi s institucionalnim ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem
Prva iskustva roditelja djece rane dobi s institucionalnim ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 161 (2020), 3 - 4; 347-368 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1155338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prva iskustva roditelja djece rane dobi s
institucionalnim ranim i predškolskim odgojem i
obrazovanjem
(Initial experiences of parents of young children
with institutional early and preschool education)
Autori
Panić, Marina
Izvornik
Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju (1330-0059) 161
(2020), 3 - 4;
347-368
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
jaslice ; kvalitativno istraživanje ; prilagodba ; suradnja s roditeljima
(adjustment, collaboration with parents, nursery, qualitative research)
Sažetak
Prvi dani polaska djeteta u instituciju RIPOO veoma su značajan period za svako pojedino dijete. Tijek i sadržaj prilagodbe ovise o dobi, temperamentu i privrženosti djeteta te o ranijim socijalnim iskustvima i iskustvima s odvajanjem (Mašković, Drožđan, Sokač i Josić, 2018 ; Starc, Visković i Višnjić-Jevtić, 2019 i dr.). U ovome radu analiziraju se iskustva roditelja djece u dobi od jedne do dvije godine u razdoblju prilagodbe njihove djece na institucionalni rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Primijenjena je kvalitativna metoda (N = 10 roditelja). Primjenom polustrukturiranoga intervjua potvrđena je hipoteza da su roditelji djece rane dobi zadovoljni procesom prilagodbe, suradnjom s djelatnicima i cjelokupnim radom institucije RIPOO jer su njihova očekivanja ispunjena. Pokazalo se da su oblici suradnje s roditeljima u razdoblju prilagodbe djeteta na instituciju RIPOO siromašni i da bi djelatnici institucije RIPOO u svom radu trebali pridavati više pozornosti osvještavanju važnosti suradnje s roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIC: Educational Resources Information
- Education Research Abstracts Online
- Sociological Abstracts
- Social Science Premium Collection
- Sociology Collection
- Hrčak
- ERIH Plus
- Ebsco Education Source