Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1154907

Stavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19


Kamenov, Luka; Pavlin-Bernardić, Nina
Stavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021. str. 109-109 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1154907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19
(Students' attitudes towards distance learning during the COVID-19 pandemic)

Autori
Kamenov, Luka ; Pavlin-Bernardić, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina - Zagreb : Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021, 109-109

Skup
25. Dani Ramira i Zorana Bujasa (DRZB)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.09.2021. - 02.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava na daljinu ; akademska samoefikasnost ; ciljevi postignuća ; osobine ličnosti
(distance learning ; academic self-efficacy ; achievement goals ; personality traits)

Sažetak
Nastava na daljinu oblik je poučavanja koji se održava putem interneta. Zbog okolnosti izazvanih pandemijom COVID-19, studentima je nastava u velikoj mjeri održavana na ovaj način. Ovo je istraživanje provedeno krajem ljetnog semestra u 2020. godini, a cilj je bio ispitati stavove studenata prema nastavi na daljinu, utvrditi odnos tih stavova s različitim obilježjima studenata (osobinama ličnosti, ciljevima postignuća, akademskoj samoefikasnosti te procjeni razine stresa kojoj su bili izloženi prilikom nastave na daljinu u odnosu na klasičnu nastavu) te s različitim karakteristikama provedene nastave na daljinu. Također, željeli smo ispitati u kojoj mjeri navedene varijable objašnjavaju zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu. Online upitnikom ispitan je prigodan uzorak od 631 studenta (76, 2% žena) svih godina studija, različitih fakulteta u Hrvatskoj. Sudionici su iskazali blago negativan stav prema nastavi na daljinu te umjereno zadovoljstvo ovim oblikom nastave. Nešto pozitivniji stav prema nastavi na daljinu iskazali su studenti društvenih i tehničkih fakulteta u odnosu na studente prirodnih fakulteta, introvertiraniji studenti, studenti s nižom razinom neuroticizma te oni s višom akademskom samoefikasnosti, dok su studenti orijentirani na ciljeve ovladavanja izbjegavanjem i izvedbe izbjegavanjem imali nešto negativniji stav. Uključeni prediktori objasnili su 57, 4% varijance zadovoljstva nastavom na daljinu, a značajnim prediktorima su se pokazali stav prema nastavi na daljinu, ekstraverzija, akademska samoefikasnost, razina stresa kojoj su studenti bili izloženi prilikom nastave na daljinu te kvaliteta komunikacije s nastavnicima. Najveći postotak varijance objasnila su dva zadnje navedena prediktora te stoga ovi rezultati predstavljaju i bitne informacije za sveučilišne nastavnike, koji djelovanjem na ove aspekte nastave mogu pridonijeti zadovoljstvu studenata nastavom na daljinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nina Pavlin-Bernardić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kamenov, Luka; Pavlin-Bernardić, Nina
Stavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021. str. 109-109 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Kamenov, L. & Pavlin-Bernardić, N. (2021) Stavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19. U: Mikac, U. & Mehulić, J. (ur.)25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Kamenov, Luka and Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2021}, pages = {109-109}, keywords = {nastava na daljinu, akademska samoefikasnost, ciljevi postignu\'{c}a, osobine li\v{c}nosti}, title = {Stavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19}, keyword = {nastava na daljinu, akademska samoefikasnost, ciljevi postignu\'{c}a, osobine li\v{c}nosti}, publisher = {Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kamenov, Luka and Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2021}, pages = {109-109}, keywords = {distance learning, academic self-efficacy, achievement goals, personality traits}, title = {Students' attitudes towards distance learning during the COVID-19 pandemic}, keyword = {distance learning, academic self-efficacy, achievement goals, personality traits}, publisher = {Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font