Pregled bibliografske jedinice broj: 1154894
KVALITETA ORGANIZIRANOG HERITAGE HOTELSKOG PROIZVODA SUVREMENOG HOTELIJERSTVA
KVALITETA ORGANIZIRANOG HERITAGE HOTELSKOG PROIZVODA SUVREMENOG HOTELIJERSTVA // 22. Međunarodni simpozij o kvaliteti/22nd International Symposium on Quality KVALITETA – JUČER, DANAS, SUTRA/QUALITY – YESTERDAY, TODAY, TOMORROW / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2021. str. 467-480 doi:10.52730/GRWA7068 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1154894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KVALITETA ORGANIZIRANOG HERITAGE
HOTELSKOG PROIZVODA SUVREMENOG
HOTELIJERSTVA
(QUALITY OF ORGANISED HERITAGE HOTEL
PRODUCT OF MODERN HOSPITALITY INDUSTRY)
Autori
Floričić, Tamara ; Borzić Slonka, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
22. Međunarodni simpozij o kvaliteti/22nd International Symposium on Quality KVALITETA – JUČER, DANAS, SUTRA/QUALITY – YESTERDAY, TODAY, TOMORROW
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2021, 467-480
Skup
22. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 09.06.2021. - 11.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta u hotelijerstvu, usluge, boutique hoteli, heritage hoteli, vrednovanje, portal Booking.com.
(quality in hotel industry, services, boutique hotels, heritage hotels, evaluation, portal booking.com)
Sažetak
Kvaliteta u suvremenom hotelijerstvu je ultimativni cilj ali i standard vrijednosti koji doprinosi konkurentnosti malih heritage boutique hotela u Hrvatskoj. Cilj rada je analizirati pozicije elemenata kvalitete kroz percepciju potrošača putem Internet rezervacijskog servisa Booking.com te sagledati pozicije zadovoljstva gostiju kroz ocjenjivanje ponude kategoriziranih i nekategoriziranih heritage hotela. Cilj je vezan za svrhu istraživanja, procjenu važnosti kategorije u usklađenju kvalitete integralne ponude malih i srednjih hotela sa kreativnim konceptom povijesne tematizacije i vrednovanja baštine. Istraživanjem se analiziraju realne ocjene kvalitete, kako ukupno tako i u pojedinačnim elementima s posebnim osvrtom na kategoriju percipirane vrijednosti za novac. Podržani kvalitativnom i kvantitativnom metodologijom zaključci istraživanja predstavljaju platformu za buduća promišljanja o važnosti unaprjeđenja hotelske usluge. Ključni elementi kvalitete koje turisti vrednuju trebaju ići u korak s atraktivnošću koncepta ponude i sinergijski doprinijeti ostvarenju konkurentnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
“Rad je izrađen u okviru znanstvenog projekta
Turistički razvoj i utjecaj na destinaciju pri
Fakultetu ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković”,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Mišljenja,
nalazi i zaključci ili preporuke navedene u ovom
radu odnose se na autora i ne odražavaju nužno
stajališta Fakulteta ekonomije i turizma “Dr. Mijo
Mirković” Pula.”