Pregled bibliografske jedinice broj: 1154316
Outsourcing - praćenje učinkovitosti kroz metriku i definiranu razinu usluge
Outsourcing - praćenje učinkovitosti kroz metriku i definiranu razinu usluge, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1154316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Outsourcing - praćenje učinkovitosti kroz metriku i
definiranu razinu usluge
(Outsourcing - Monitoring performance through metrics
and defined service levels)
Autori
Hlede, Dubravko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
03.01
Godina
2012
Stranica
51
Mentor
Bronzin, Tomislav
Ključne riječi
Eksternalizacija, outsourcing, KPI, SLA
(outsourcing, KPI, SLA)
Sažetak
Eksternalizacijom (eng. outsourcing) IT usluga moguće je postići visoku razinu usluge i to uz smanjene troškove posjedovanja IT resursa. Prilikom definiranja IT usluga koje će se eksternalizirati, nužno je precizno definirati očekivanja i razinu usluge. S precizno definiranim ključnim indikatorima performansi (eng. Key Performans Indicator, KPI), moguće je djelovati proaktivno na razinu i kvalitetu usluga. Ključan proces u definiranju razine IT usluga je povezivanje glavnih poslovnih procesa s IT uslugama. Tek tada je moguće definirati realna očekivanja, potrebnu dostupnost i kvalitetu usluge. Rezultat tog procesa je temeljna točka stvaranju sporazuma o razini IT usluge (eng. Service Level Agreement, SLA).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo