Pregled bibliografske jedinice broj: 1154297
Filozofija odgoja Pavla Vuk-Pavlovića i suvremeni projekti usmjereni na poboljšavanje rada učitelja – primjer Erasmus+ KA3 LOOP
Filozofija odgoja Pavla Vuk-Pavlovića i suvremeni projekti usmjereni na poboljšavanje rada učitelja – primjer Erasmus+ KA3 LOOP // 29. Dani Frane Petrića / Ćurko, Bruno ; Josip Guć, Josip ; Hrvoje Jurić, Hrvoje ; Knorr, Lidija ; Matijević, Mira (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2021. str. 151-152 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1154297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Filozofija odgoja Pavla Vuk-Pavlovića i suvremeni projekti usmjereni na
poboljšavanje rada učitelja – primjer Erasmus+ KA3 LOOP
(Pavao Vuk-Pavlović’s Philosophy of Education and Contemporary Projects Aimed at Improving the
Work of Teachers – an Example of the Erasmus+ KA3 LOOP Project)
Autori
Ćurko, Bruno. Kovačević, Antonio.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
29. Dani Frane Petrića
/ Ćurko, Bruno ; Josip Guć, Josip ; Hrvoje Jurić, Hrvoje ; Knorr, Lidija ; Matijević, Mira - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2021, 151-152
Skup
29. dani Frane Petrića: Istok - Zapad: komparativna filozofija i svjetska situacija
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 26.09.2021. - 02.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Filozofija odgoja, ErasmusPlus, Pavao Vuk Pavlović, projekt LOOP
(Philosophy of Education, ErasmusPlus, Pavao Vuk Pavlović, LOOP project)
Sažetak
Glavni je cilj projekta LOOP ( Osnaživanje osobnog, profesionalnog i društvenog kontinuiranog razvoja učitelja kroz inovativne programe uvođenja kolega u učiteljsku profesiju) poboljšati politike koje utječu na sve faze nastavničke karijere. Među ostalim, projekt bi trebao utvrditi koliko su mentorski programi važni za profesionalno usavršavanje učitelja i kako možemo te mentorske programe poboljšati da bi bili što efikasniji. Dakako, da bismo odgovorili na ta i slična pitanja, moramo krenuti od teorijskih postavki koje je kasnije potrebno pokušati implementirati u praksi. U ovom izlaganju, usmjerit ćemo se na neke od najvažnijih postavki filozofije odgoja Pavla Vuk-Pavlovića i vidjeti koliko nam one mogu pomoći u recentnom projektu poput LOOP- a. Dovoljno se sjetiti Vuk-Pavlovićevih teorija o »pedagogijskom erosu«, pedagoškoj ljubavi koju učitelj mora imati i prema podučavanju i prema svom učeniku. Ta bi pedagogijska ljubav trebala za cilj imati da učenik uz pomoć učitelja ovoga nadmaši. Dakako, to otvara pitanje o tome je li moguće usmjeriti učitelje da im učiteljstvo ne bude samo zanimanje nego i poziv (što u praksi često i jest slučaj) te kako u mentore ne ugraditi samo profesionalizam nego i pedagogijsku ljubav.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija