Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1154294

Analitički pristupi posljednjim stavcima odabranih Londonskih simfonija Josepha Haydna


Renić, Iva
Analitički pristupi posljednjim stavcima odabranih Londonskih simfonija Josepha Haydna, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija / Odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe, Zagreb doi:urn:nbn:hr:116:807509


CROSBI ID: 1154294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analitički pristupi posljednjim stavcima odabranih Londonskih simfonija Josepha Haydna
(Analytical Approaches to the Last Movements of Selected London Symphonies by Joseph Haydn)

Autori
Renić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija / Odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe

Mjesto
Zagreb

Datum
02.09

Godina
2021

Stranica
88

Mentor
Ćurković, Ivan

Ključne riječi
glazbeni topos, sonatna teorija, teorija formalnih funkcija, kontradanca, sonatni rondo, Joseph Haydn, Londonske simfonije, rekomponirana repriza, ekspresivna paradigma
(musical topic, sonata theory, theory of formal functions, contredanse, sonata-rondo, Joseph Haydn, London Symphonies, recomposed recapitulation, expressive paradigm)

Sažetak
Fokus ovoga diplomskoga rada jest u primjeni triju američkih teorija glazbe na odabrani simfonijski opus Josepha Haydna i rasprava o dosegu potonjih teorija u formalnim i izvanglazbenim aspektima posljednjih stavaka triju Haydnovih simfonija iz kasnog stvaralaštva. Raspravi o tim aspektima dali su odjek različiti analitičari glazbe klasicizma, ali i sama autorica. Tri teorije prožimat će se kroz tri analizirana sonatna ronda čija je glavna okosnica glazbeni topos kontradance. Primjena dviju formalnih teorija objasnit će deformacije glazbenog toposa koje su bile uobičajena praksa skladatelja od početka stvaranja njegova skladateljskog opusa, a pogotovo u razvijenom, kasnijem stvaralaštvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Ćurković (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi drma.muza.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Renić, Iva
Analitički pristupi posljednjim stavcima odabranih Londonskih simfonija Josepha Haydna, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija / Odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe, Zagreb doi:urn:nbn:hr:116:807509
Renić, I. (2021) 'Analitički pristupi posljednjim stavcima odabranih Londonskih simfonija Josepha Haydna', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija / Odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe, Zagreb doi:urn:nbn:hr:116:807509.
@phdthesis{phdthesis, author = {Reni\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {88}, DOI = {urn:nbn:hr:116:807509}, keywords = {glazbeni topos, sonatna teorija, teorija formalnih funkcija, kontradanca, sonatni rondo, Joseph Haydn, Londonske simfonije, rekomponirana repriza, ekspresivna paradigma}, doi = {urn:nbn:hr:116:807509}, title = {Analiti\v{c}ki pristupi posljednjim stavcima odabranih Londonskih simfonija Josepha Haydna}, keyword = {glazbeni topos, sonatna teorija, teorija formalnih funkcija, kontradanca, sonatni rondo, Joseph Haydn, Londonske simfonije, rekomponirana repriza, ekspresivna paradigma}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Reni\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {88}, DOI = {urn:nbn:hr:116:807509}, keywords = {musical topic, sonata theory, theory of formal functions, contredanse, sonata-rondo, Joseph Haydn, London Symphonies, recomposed recapitulation, expressive paradigm}, doi = {urn:nbn:hr:116:807509}, title = {Analytical Approaches to the Last Movements of Selected London Symphonies by Joseph Haydn}, keyword = {musical topic, sonata theory, theory of formal functions, contredanse, sonata-rondo, Joseph Haydn, London Symphonies, recomposed recapitulation, expressive paradigm}, publisherplace = {Zagreb} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font