Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1154088

Kontakt centar i upravljanje marketingom putem CRM-a


Brodarić, Allen; Crkvenac, Tea; Rautner, Boštjan
Kontakt centar i upravljanje marketingom putem CRM-a // Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar (ur.).
Hrvatska, 2011. str. 63-68 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1154088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kontakt centar i upravljanje marketingom putem CRM-a
(Contact center and marketing management via CRM)

Autori
Brodarić, Allen ; Crkvenac, Tea ; Rautner, Boštjan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar - , 2011, 63-68

ISBN
978-953-233-061-8

Skup
MIPRO 2011

Mjesto i datum
Hrvatska, 23.05.2011. - 27.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
CRM, kontaktni centar, korisnička podrška, marketing
(CRM, contact center, customer support, marketing)

Sažetak
Kontakt centar je komunikacijska platforma za izgradnju prodajnih, marketinških usluga i podrške korisnicima te pomaže u povećanju produktivnosti i konkurentnosti kako bi se ostvarili planirani poslovni ciljevi. U radu su razmotreni svi aspekti implementacije CRM sustava kontakt centra i marketinških aktivnosti koji su prilagođeni i nadopunjeni procesima i potrebama telekom operatora. Time se cilja na poboljšanje komunikacije s potencijalnim korisnicima, informiranje korisnika i kvalitete korisničke podrške, a kontakt centar mora osigurati pravovremenost i dostupnost pružanja informacija

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Allen Brodarić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Brodarić, Allen; Crkvenac, Tea; Rautner, Boštjan
Kontakt centar i upravljanje marketingom putem CRM-a // Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar (ur.).
Hrvatska, 2011. str. 63-68 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brodarić, A., Crkvenac, T. & Rautner, B. (2011) Kontakt centar i upravljanje marketingom putem CRM-a. U: Biljanović, P. (ur.)Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938.
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen and Crkvenac, Tea and Rautner, Bo\v{s}tjan}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2011}, pages = {63-68}, keywords = {CRM, kontaktni centar, korisni\v{c}ka podr\v{s}ka, marketing}, isbn = {978-953-233-061-8}, title = {Kontakt centar i upravljanje marketingom putem CRM-a}, keyword = {CRM, kontaktni centar, korisni\v{c}ka podr\v{s}ka, marketing}, publisherplace = {Hrvatska} }
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen and Crkvenac, Tea and Rautner, Bo\v{s}tjan}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2011}, pages = {63-68}, keywords = {CRM, contact center, customer support, marketing}, isbn = {978-953-233-061-8}, title = {Contact center and marketing management via CRM}, keyword = {CRM, contact center, customer support, marketing}, publisherplace = {Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font