Pregled bibliografske jedinice broj: 1154088
Kontakt centar i upravljanje marketingom putem CRM-a
Kontakt centar i upravljanje marketingom putem CRM-a // Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar (ur.).
Hrvatska, 2011. str. 63-68 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1154088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontakt centar i upravljanje marketingom putem CRM-a
(Contact center and marketing management via CRM)
Autori
Brodarić, Allen ; Crkvenac, Tea ; Rautner, Boštjan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938
/ Biljanović, Petar - , 2011, 63-68
ISBN
978-953-233-061-8
Skup
MIPRO 2011
Mjesto i datum
Hrvatska, 23.05.2011. - 27.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
CRM, kontaktni centar, korisnička podrška, marketing
(CRM, contact center, customer support, marketing)
Sažetak
Kontakt centar je komunikacijska platforma za izgradnju prodajnih, marketinških usluga i podrške korisnicima te pomaže u povećanju produktivnosti i konkurentnosti kako bi se ostvarili planirani poslovni ciljevi. U radu su razmotreni svi aspekti implementacije CRM sustava kontakt centra i marketinških aktivnosti koji su prilagođeni i nadopunjeni procesima i potrebama telekom operatora. Time se cilja na poboljšanje komunikacije s potencijalnim korisnicima, informiranje korisnika i kvalitete korisničke podrške, a kontakt centar mora osigurati pravovremenost i dostupnost pružanja informacija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti