Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1154085

Automatizacija isporuke telekomunikacijskih usluga putem CRM-a


Brodarić, Allen; Kustura, Boško; Rautner, Boštjan
Automatizacija isporuke telekomunikacijskih usluga putem CRM-a // Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar (ur.).
Hrvatska, 2011. str. 210-216 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1154085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Automatizacija isporuke telekomunikacijskih usluga putem CRM-a
(Telecommunication delivery automation service via CRM)

Autori
Brodarić, Allen ; Kustura, Boško ; Rautner, Boštjan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar - , 2011, 210-216

ISBN
978-953-233-061-8

Skup
MIPRO 2011

Mjesto i datum
Hrvatska, 23.05.2011. - 27.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
CRM, dijagram toka, isporuka usluga, podrška
(CRM, workflow, service delivery, support)

Sažetak
U radu je opisan CRM proces isporuke usluge koji započinje nakon završenog prodajnog procesa za rezidencijalnu i poslovnu prodaju s različitim infrastrukturnim i tehničkim rješenjima integriranim sa svim relevantnim sustavima telekom operatora u svrhu praćenja, nadziranja i automatizacije svih procesa i aktivnosti isporuke usluge. Isporuka usluga definirana CRM-om predstavlja skup procesa (workflow-e) kroz više odjela, pristup za vanjske partnere s ograničenim pristupom u integraciji s ostalim sustavima telekom operatora. Automatizacija procesa isporuke usluge putem CRM-a je postignuta u integraciji s drugim sustavima preko standardnih protokola i formata (Web Services i XML), import-a podataka iz drugih sustava uz pohranjivanje u samom CRM sustavu uz mogućnost dohvata za prikaz na sučelju radi upotpunjavanja jedinstvene slike o korisniku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Allen Brodarić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.mipro.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brodarić, Allen; Kustura, Boško; Rautner, Boštjan
Automatizacija isporuke telekomunikacijskih usluga putem CRM-a // Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar (ur.).
Hrvatska, 2011. str. 210-216 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brodarić, A., Kustura, B. & Rautner, B. (2011) Automatizacija isporuke telekomunikacijskih usluga putem CRM-a. U: Biljanović, P. (ur.)Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938.
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen and Kustura, Bo\v{s}ko and Rautner, Bo\v{s}tjan}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2011}, pages = {210-216}, keywords = {CRM, dijagram toka, isporuka usluga, podr\v{s}ka}, isbn = {978-953-233-061-8}, title = {Automatizacija isporuke telekomunikacijskih usluga putem CRM-a}, keyword = {CRM, dijagram toka, isporuka usluga, podr\v{s}ka}, publisherplace = {Hrvatska} }
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen and Kustura, Bo\v{s}ko and Rautner, Bo\v{s}tjan}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2011}, pages = {210-216}, keywords = {CRM, workflow, service delivery, support}, isbn = {978-953-233-061-8}, title = {Telecommunication delivery automation service via CRM}, keyword = {CRM, workflow, service delivery, support}, publisherplace = {Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font