Pregled bibliografske jedinice broj: 1154085
Automatizacija isporuke telekomunikacijskih usluga putem CRM-a
Automatizacija isporuke telekomunikacijskih usluga putem CRM-a // Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar (ur.).
Hrvatska, 2011. str. 210-216 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1154085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Automatizacija isporuke telekomunikacijskih
usluga putem CRM-a
(Telecommunication delivery automation
service via CRM)
Autori
Brodarić, Allen ; Kustura, Boško ; Rautner, Boštjan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938
/ Biljanović, Petar - , 2011, 210-216
ISBN
978-953-233-061-8
Skup
MIPRO 2011
Mjesto i datum
Hrvatska, 23.05.2011. - 27.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
CRM, dijagram toka, isporuka usluga, podrška
(CRM, workflow, service delivery, support)
Sažetak
U radu je opisan CRM proces isporuke usluge koji započinje nakon završenog prodajnog procesa za rezidencijalnu i poslovnu prodaju s različitim infrastrukturnim i tehničkim rješenjima integriranim sa svim relevantnim sustavima telekom operatora u svrhu praćenja, nadziranja i automatizacije svih procesa i aktivnosti isporuke usluge. Isporuka usluga definirana CRM-om predstavlja skup procesa (workflow-e) kroz više odjela, pristup za vanjske partnere s ograničenim pristupom u integraciji s ostalim sustavima telekom operatora. Automatizacija procesa isporuke usluge putem CRM-a je postignuta u integraciji s drugim sustavima preko standardnih protokola i formata (Web Services i XML), import-a podataka iz drugih sustava uz pohranjivanje u samom CRM sustavu uz mogućnost dohvata za prikaz na sučelju radi upotpunjavanja jedinstvene slike o korisniku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti