Pregled bibliografske jedinice broj: 1154048
IGRIFIKACIJA U OBRAZOVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
IGRIFIKACIJA U OBRAZOVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU // Zbornik sažetaka znanstveno stručne konferencije „Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom“ / Zupanc, A. ; Kos, R. (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021. str. 116-117 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1154048 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IGRIFIKACIJA U OBRAZOVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U
RAZVOJU
(IGRIFICATION IN THE EDUCATION OF STUDENTS WITH
DEVELOPMENTAL DISABILITIES)
Autori
Rebrović Čančarević, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka znanstveno stručne konferencije „Odgojno-obrazovna, socijalna i zdravstvena infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom“
/ Zupanc, A. ; Kos, R. - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2021, 116-117
ISBN
978-953-58871-3-3
Skup
Znanstveno-stručna konferencija "Odgojno-obrazovna, zdravstvena i socijalna infrastruktura za djecu s teškoćama i osobe s invaliditetom"
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 06.04.2021. - 08.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici s teškoćama u razvoju, igrifikacija, odgojno-obrazovni proces
(students with disabilities, gamification, educational process)
Sažetak
Pojam igrifikacije postao je popularan u proteklih nekoliko godina u različitim sferama profesionalnog djelovanja te se sukladno tome sve više spominje i u kontekstu odgoja i obrazovanja. Sama igrifikacija u odgojno obrazovnom procesu koristi elemente igre u ne zabavnom okruženju, a s ciljem stjecanja određenih znanja i vještina te poticanja više razine motivacije kod učenika. Ona uključuje različite mehanizme igara prilagođene ishodima koje je potrebno tijekom procesa učenja usvojiti. U radu s učenicima s teškoćama u razvoju korištenje različitih digitalnih igara predstavlja pomoćno sredstvo te podršku u obrazovnom procesu s mogućnošću individualnih prilagodba prema sposobnostima i mogućnostima svakog pojedinog učenika. Niz je sastavnica koje se putem edukativnih digitalnih igara mogu prilagoditi za učenike s teškoćama u razvoju od vizualne i auditivne podrške do prilagodbe tehnika igranja i sl. Kako bi proces igrifikacije u radu bio uspješan potrebno je postaviti primarni cilj onoga što se želi u radu uključivanjem takvih oblika obrazovnih metoda postići. Igrifikaciju u radu s učenicima s teškoćama u razvoju moguće je koristiti u gotovo svim etapama odgojno-obrazovnog procesa, od usvajanja novog nastavnog sadržaja do ponavljanja usvojenog znanja ali i kao pomoćno sredstvo u poticanju većeg stupnja motiviranosti za rad kod učenika. Tako digitalne obrazovne igre preuzimaju različite uloge ovisno o ishodu koji se obrazovnim procesom očekuje. Ukoliko se korištenje navedenih digitalnih alata i igara u obrazovanju koristi prema prethodno utvrđenim pravila oni mogu znatno unaprijediti sam proces učenja. Poster prikazuje mogućnosti prilagodbe obrazovnog sadržaja za učenike s teškoćama u razvoju putem različitih digitalnih alata i igara, a koji su izrađeni prema individualnim sposobnostima, potrebama i mogućnostima učenika. Putem prikazanih QR kodova moguće je pristupiti digitalnim igrama koje su korištene u odgojno obrazovnom procesu učenika s teškoćama u razvoju, a koji su polaznici 3. odgojno-obrazovne skupine pri Centru za odgoj i obrazovanje Rijeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti