Pregled bibliografske jedinice broj: 1154046
IMPLEMENTACIJA SADRŽAJA DOMAĆINSTVA U PLAN I PROGRAM RADA ODGOJNO OBRAZOVNIH SKUPINA
IMPLEMENTACIJA SADRŽAJA DOMAĆINSTVA U PLAN I PROGRAM RADA ODGOJNO OBRAZOVNIH SKUPINA // Zbornik sažetaka 12. kongresa Saveza edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem / Kos, Renata ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2018. str. 91-92 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1154046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IMPLEMENTACIJA SADRŽAJA DOMAĆINSTVA U PLAN I PROGRAM
RADA ODGOJNO OBRAZOVNIH SKUPINA
(IMPLEMENTATION OF THE HOUSEHOLD ELEMENTS INTO THE
CURRICULUM
FOR EDUCATIONAL GROUPS)
Autori
Dubrović, Tamara, Rebrović Čančarević, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik sažetaka 12. kongresa Saveza edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem
/ Kos, Renata ; Bukvić, Zlatko - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2018, 91-92
ISBN
978-953-58871-2-6
Skup
12. međunarodni kongres „Suvremeno poimanje i identitet edukacije i rehabilitacije“
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 05.04.2018. - 07.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
program rada, učenici s teškoćama u razvoju, praktične vještine domaćinstva
(curriculum, pupils with developmental disabilities, practical household skills)
Sažetak
Adaptivna ponašanja predstavljaju skup pojmovnih, socijalnih i praktičnih vještina koje je osoba naučila u svrhu funkcioniranja u svakodnevnom životu. Neka od područja adaptivnih vještina su i vještine brige o sebi te vještine svakodnevnog života. Navedene vještine od velikog su značenje za osobe s intelektualnim teškoćama no bez praktičnog znanja učenici s teškoćama u razvoju imaju vrlo male šanse da ih kao takve i usvoje. Vodeći se tom idejom sadržaji predmeta „Domaćinstva“ implementirani su u Plan i program rada s učenicima s umjerenim i težim intelektualnim teškoćama koji se školuju po Programu za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života i rada s posebnim naglaskom na pripremu hranu. Aktivnosti se provode najmanje jednom tjedno u trajanju od tri školska sata u učionici posebno opremljenoj za izvođenje nastave domaćinstva. Satovi su kreirani u skladu s razvojnim značajkama i potencijalima učenika. Cilj implementacije sadržaja domaćinstva u plan i program rada odgojno obrazovnih skupina je stjecanje onih osnovnih vještina i znanja koja su potrebna u svakodnevnom životu učenika, a prilagođena su prema odgojno obrazovnim predmetima poput upoznavanje škole i radne okoline, izobrazbe u obavljanju poslova/radni odgoj, komunikacija, socijalizacija te briga o sebi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti