Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1154030

Samoregulacija učenika u virtualnoj učionici nastave matematike


Soldo, Ružica; Domac, Jelena; Olujić, Ivana
Samoregulacija učenika u virtualnoj učionici nastave matematike // MIPRO 2020 Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1100-1104 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1154030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoregulacija učenika u virtualnoj učionici nastave matematike
(Student self-regulation in the virtual classroom of mathematics teaching)

Autori
Soldo, Ružica ; Domac, Jelena ; Olujić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO 2020 Proceedings / Skala, Karolj - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020, 1100-1104

Skup
43rd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2020)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.09.2020. - 02.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
formativna procjena ; samoregulacija ; virtualna ploča ; WTL (metoda pisanjem učiti)
(formative assessment ; self-regulation ; virtual board, WTL (writing method to learn))

Sažetak
Ovim istraživanjem pokazalo se kako rad u virtualnoj učionici uz inovativnu pedagošku metodu WTL (“Write To Learn“, odnosno “Pisanjem učiti“) utječe na samoregulaciju učenja u nastavi matematike. U istraživanju je sudjelovalo 156 učenika iz dvije srednje strukovne škola u Gradu Zagrebu, primjenio se eksperimentalni nacrt istraživanja na dvije skupine ispitanika. Kontrolnu skupinu čini 73 učenika, koji koriste IKT u virtualnoj učionici bez digitalno socijalne interakcije i formativne procjene kroz rad na virtualnoj ploči. Eksperimentalnu skupinu čine 83 učenika koji koriste IKT uz formativno vrednovanje i društvene interakcije ističući interakciju učenik-učenik i vršnjačko vrednovanje kroz rad na virtualnoj ploči. Rezultati istraživanja pokazuju kako korištenje IKT-a u kombinaciji s pedagoškom metodom koja uključuje formativno vrednovanje kao digitalnu socijalnu interakciju među vršnjacima kroz korištenje virtualne ploče povećava samoregulaciju učenika u virtualnoj učionici nastave matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ružica Soldo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Soldo, Ružica; Domac, Jelena; Olujić, Ivana
Samoregulacija učenika u virtualnoj učionici nastave matematike // MIPRO 2020 Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1100-1104 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Soldo, R., Domac, J. & Olujić, I. (2020) Samoregulacija učenika u virtualnoj učionici nastave matematike. U: Skala, K. (ur.)MIPRO 2020 Proceedings.
@article{article, author = {Soldo, Ru\v{z}ica and Domac, Jelena and Oluji\'{c}, Ivana}, editor = {Skala, K.}, year = {2020}, pages = {1100-1104}, keywords = {formativna procjena, samoregulacija, virtualna plo\v{c}a, WTL (metoda pisanjem u\v{c}iti)}, title = {Samoregulacija u\v{c}enika u virtualnoj u\v{c}ionici nastave matematike}, keyword = {formativna procjena, samoregulacija, virtualna plo\v{c}a, WTL (metoda pisanjem u\v{c}iti)}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Soldo, Ru\v{z}ica and Domac, Jelena and Oluji\'{c}, Ivana}, editor = {Skala, K.}, year = {2020}, pages = {1100-1104}, keywords = {formative assessment, self-regulation, virtual board, WTL (writing method to learn)}, title = {Student self-regulation in the virtual classroom of mathematics teaching}, keyword = {formative assessment, self-regulation, virtual board, WTL (writing method to learn)}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font