Pregled bibliografske jedinice broj: 1154030
Samoregulacija učenika u virtualnoj učionici nastave matematike
Samoregulacija učenika u virtualnoj učionici nastave matematike // MIPRO 2020 Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1100-1104 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1154030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulacija učenika u virtualnoj učionici nastave
matematike
(Student self-regulation in the virtual classroom of
mathematics teaching)
Autori
Soldo, Ružica ; Domac, Jelena ; Olujić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2020 Proceedings
/ Skala, Karolj - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020, 1100-1104
Skup
43rd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2020)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.09.2020. - 02.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
formativna procjena ; samoregulacija ; virtualna ploča ; WTL (metoda pisanjem učiti)
(formative assessment ; self-regulation ; virtual board, WTL (writing method to learn))
Sažetak
Ovim istraživanjem pokazalo se kako rad u virtualnoj učionici uz inovativnu pedagošku metodu WTL (“Write To Learn“, odnosno “Pisanjem učiti“) utječe na samoregulaciju učenja u nastavi matematike. U istraživanju je sudjelovalo 156 učenika iz dvije srednje strukovne škola u Gradu Zagrebu, primjenio se eksperimentalni nacrt istraživanja na dvije skupine ispitanika. Kontrolnu skupinu čini 73 učenika, koji koriste IKT u virtualnoj učionici bez digitalno socijalne interakcije i formativne procjene kroz rad na virtualnoj ploči. Eksperimentalnu skupinu čine 83 učenika koji koriste IKT uz formativno vrednovanje i društvene interakcije ističući interakciju učenik-učenik i vršnjačko vrednovanje kroz rad na virtualnoj ploči. Rezultati istraživanja pokazuju kako korištenje IKT-a u kombinaciji s pedagoškom metodom koja uključuje formativno vrednovanje kao digitalnu socijalnu interakciju među vršnjacima kroz korištenje virtualne ploče povećava samoregulaciju učenika u virtualnoj učionici nastave matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo, Pedagogija