Pregled bibliografske jedinice broj: 1154029
Primjena didaktičkih materijala u nastavi matematike uz formativno vrednovanje
Primjena didaktičkih materijala u nastavi matematike uz formativno vrednovanje // Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike, Udruga matematičara Osijek, 2020, str. 48-49
Osijek, Hrvatska, 2020. str. 48-49 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1154029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena didaktičkih materijala u nastavi matematike
uz formativno vrednovanje
(Application of didactic materials in mathematics
teaching with formative evaluation)
Autori
Soldo, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike, Udruga matematičara Osijek, 2020, str. 48-49
/ - , 2020, 48-49
Skup
Inovativna nastava matematike
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.08.2020. - 28.08.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
formativno vrednovanje, didaktički materijali, binomna kocka
(formative evaluation, didactic materials, binomial cube)
Sažetak
Po uzoru na pedagoški model Marije Montessori više ručnog rada i aktivnog učenja i njenu „binomnu kocku“ napravljeni su didaktički materijali koji su učenicima omogućili vizualnu predodžbu apstraktnog matematičkog sadržaja. Matematiku se može učiti promatranjem, dodirivanjem i oblikovanjem jer je takvo učenje, koje potiče korištenje više osjetila, učinkovitije i dugoročnije. „Binomna kocka“ i svi ostali modeli potrebni za obradu nastavnih sadržaja: kub razlike, razlika i zbroj kubova, kvadrat zbroja i razlike te razlika kvadrata su napravljeni u školi koristeći 3D printer i moderne tehnologije. Kako bi se udovoljilo potrebama učenika primijenjene su različite metode formativnog vrednovanja koje uključuju razne pristupe i koncepte što je dovelo do poboljšanja samoefikasnosti i osjećaja unutarnje satisfakcije učenika. Ovim metodama formativnog vrednovanja učenicima je ukazano na čemu je potreban dodatni rad i potpunije razumijevanje matematičkih koncepata pri čemu je veliku važnost odigralo taktilno i vizualno iskustvo rada s matematičkim modelima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija