Pregled bibliografske jedinice broj: 1154021
Projektno učenje kao prediktor akademskog postignuća u nastavi matematike
Projektno učenje kao prediktor akademskog postignuća u nastavi matematike // MIPRO 2021 Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 955-958 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1154021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektno učenje kao prediktor akademskog postignuća
u nastavi matematike
(Project learning as a predictor of academic
achievement in mathematics teaching)
Autori
Soldo, Ružica ; Maras, Nevenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2021 Proceedings
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021, 955-958
Skup
44th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2021)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.09.2021. - 01.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
akademsko postignuće ; Etwinning platforma ; projekti ; PBL (projektno učenje)
(academic achievement ; Etwinning platform ; projects ; PBL (project learning))
Sažetak
Ovim istraživanjem pokazalo se kako projektno učenje temeljeno na suvremenim tehnologijama uz pedagošku metodu PBL (“Project base learning” odnosno “Projektno bazirano učenje“) utječe na akademsko postignuće učenika u nastavi matematike. U istraživanju je sudjelovalo 153 učenika iz dvije srednje strukovne škole u Gradu Zagrebu, primijenjen je eksperimentalni nacrt istraživanja na dvije skupine ispitanika. Kontrolnu skupinu su činila 83 učenika, koji nisu koristili metodu PBL u nastavi matematike, dok je 70 učenika činilo eksperimentalnu skupinu i sudjelovalo u projektnom učenju temeljenom na suvremenim tehnologijama uz pedagošku metodu PBL. Rezultati istraživanja pokazuju kako projektno bazirano učenje (PBL) povećava akademski uspjeh učenika u nastavi matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija