Pregled bibliografske jedinice broj: 115397
Teorijski i praktički aspekti marketinga (II)
Teorijski i praktički aspekti marketinga (II) // Suvremena trgovina, 28 (2003), 3-4; 91-95 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 115397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijski i praktički aspekti marketinga (II)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 28
(2003), 3-4;
91-95
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing; marketing u maloprodaji; Republika Hrvatska; razina gospodarske
(marketing)
Sažetak
Iako je Hrvatska u svome gospodarskom razvoju (pa i u razvoju marketinga) kasnila za Zapadnom Europom, faza ranoga marketinga mogla je započeti 1975. godine. Međutim, da postoje institucijski uvjeti za razvoj marketinga, spoznalo se već koncem šezdesetih godina prošloga stoljeća. Ipak, marketing se u Hrvatskoj do danas nije jače razvio kako zbog stagnantnih gospodarskih kretanja (već nakon 1980), tako i zbog nametnutog joj rata i ratnih razaranja te velikih teškoća u prijelazu u novi društveno - gospodarski sustav. U radu se analiziraju osobine gospodarstva i marketinga u fazi ekspanzije gospodarstva i u fazi preobilja dobara. Ocjenjuje se je Republkai Hrvatska još u fazi početne ekspanzije, te da treba razvijati marketing primjeren toj fazi. No otvorenost hrvatskoga gospodarstva omogućuje brže prevladavanje pojedinih faza i potrebu prilagođavanja tržištima na kojima se nastupa. Faza ekspanzije pokazuje se usporedbom između Republike Hrvatske i SR Njemačke: (a) razine gospodarske razvijenosti (GDP per capita), (b) razvoja koncentracije u maloprodaji, (c) strukture osobne potrošnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CODEN SUTREE