Pregled bibliografske jedinice broj: 1153949
Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19
Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19 // Međunarodni interdisciplinarni 1. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Interdisciplinarnost u teoriji i praksi" - program i sažeci izlaganja / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 41-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1153949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19
(Analysis of students’ attitudes towards online learning during and after lockdown due to COVID-19 pandemic)
Autori
Jurlina, Juraj ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni 1. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Interdisciplinarnost u teoriji i praksi" - program i sažeci izlaganja
/ Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 41-42
ISBN
978-953-314-162-6
Skup
1. kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Interdisciplinarnost u teoriji i praksi
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.11.2021. - 05.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
online učenje ; stavovi studenata ; model prihvaćanja tehnologije ; percipirana lakoća korištenja ; percipirana korisnost ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; COVID-19 ; potpuno zatvaranje (lockdown)
(online learning ; students’ attitudes ; technology acceptance model ; perceived ease of use ; perceived usefulness ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek ; COVID-19 ; lockdown)
Sažetak
Uslijed pandemije bolesti COVID-19, tijekom proljeća 2020. godine u Hrvatskoj je nastupilo potpuno zatvaranje zbog kojega je učenje u visokom obrazovanju poprimilo obilježja online učenja. Budući da su potpuno zatvaranje i prinudno online učenje bili bez presedana u hrvatskoj povijesti, ispitali smo stavove studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku o online učenju tijekom potpunog zatvaranja. Tada smo utvrdili da su stavovi studenata prema online učenju bili blago negativni te potvrdili primjenjivost modela prihvaćanja tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filozofija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek