Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153949

Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19


Jurlina, Juraj; Papo, Demian; Potlimbrzović, Hrvoje
Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19 // Međunarodni interdisciplinarni 1. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Interdisciplinarnost u teoriji i praksi" - program i sažeci izlaganja / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 41-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1153949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19
(Analysis of students’ attitudes towards online learning during and after lockdown due to COVID-19 pandemic)

Autori
Jurlina, Juraj ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni 1. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Interdisciplinarnost u teoriji i praksi" - program i sažeci izlaganja / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 41-42

ISBN
978-953-314-162-6

Skup
1. kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Interdisciplinarnost u teoriji i praksi

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.11.2021. - 05.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
online učenje ; stavovi studenata ; model prihvaćanja tehnologije ; percipirana lakoća korištenja ; percipirana korisnost ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; COVID-19 ; potpuno zatvaranje (lockdown)
(online learning ; students’ attitudes ; technology acceptance model ; perceived ease of use ; perceived usefulness ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek ; COVID-19 ; lockdown)

Sažetak
Uslijed pandemije bolesti COVID-19, tijekom proljeća 2020. godine u Hrvatskoj je nastupilo potpuno zatvaranje zbog kojega je učenje u visokom obrazovanju poprimilo obilježja online učenja. Budući da su potpuno zatvaranje i prinudno online učenje bili bez presedana u hrvatskoj povijesti, ispitali smo stavove studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku o online učenju tijekom potpunog zatvaranja. Tada smo utvrdili da su stavovi studenata prema online učenju bili blago negativni te potvrdili primjenjivost modela prihvaćanja tehnologije.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filozofija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Demian Papo (autor)

Avatar Url Juraj Jurlina (autor)

Avatar Url Hrvoje Potlimbrzović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.ffos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jurlina, Juraj; Papo, Demian; Potlimbrzović, Hrvoje
Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19 // Međunarodni interdisciplinarni 1. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Interdisciplinarnost u teoriji i praksi" - program i sažeci izlaganja / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 41-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Jurlina, J., Papo, D. & Potlimbrzović, H. (2021) Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19. U: Miliša, Z., Papo, D. & Potlimbrzović, H. (ur.)Međunarodni interdisciplinarni 1. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Interdisciplinarnost u teoriji i praksi" - program i sažeci izlaganja.
@article{article, author = {Jurlina, Juraj and Papo, Demian and Potlimbrzovi\'{c}, Hrvoje}, year = {2021}, pages = {41-42}, keywords = {online u\v{c}enje, stavovi studenata, model prihva\'{c}anja tehnologije, percipirana lako\'{c}a kori\v{s}tenja, percipirana korisnost, Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, COVID-19, potpuno zatvaranje (lockdown)}, isbn = {978-953-314-162-6}, title = {Analiza stavova studenata prema online u\v{c}enju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19}, keyword = {online u\v{c}enje, stavovi studenata, model prihva\'{c}anja tehnologije, percipirana lako\'{c}a kori\v{s}tenja, percipirana korisnost, Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, COVID-19, potpuno zatvaranje (lockdown)}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jurlina, Juraj and Papo, Demian and Potlimbrzovi\'{c}, Hrvoje}, year = {2021}, pages = {41-42}, keywords = {online learning, students’ attitudes, technology acceptance model, perceived ease of use, perceived usefulness, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, COVID-19, lockdown}, isbn = {978-953-314-162-6}, title = {Analysis of students’ attitudes towards online learning during and after lockdown due to COVID-19 pandemic}, keyword = {online learning, students’ attitudes, technology acceptance model, perceived ease of use, perceived usefulness, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, COVID-19, lockdown}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font