Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153866

Što je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika?


Krampač-Grljušić, A., Skorup, D., Jelić, R. (2021).
Što je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika? // U Maleš, D. (ur), Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXXII, 148-149 (2021), 174-175; 36-39 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1153866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika?
(What is person-centered planning and MAPS technique?)

Autori
Krampač-Grljušić, A., Skorup, D., Jelić, R. (2021).

Izvornik
U Maleš, D. (ur), Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXXII (0353-636X) 148-149 (2021), 174-175; 36-39

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje, osobno usmjereno planiranje, participacija, , MAPS tehnika
(inclusive education, person-centered planning, participation, MAPS)

Sažetak
Inkluzija je kompleksan proces na koji značajno utječu obiteljski procesi (uvjerenja i vrijednosti), školski procesi (nastavne aktivnosti i učiteljev pristup obrazovanju), procesi zajednice i socijalni procesi (sustav vrijednosti i politika). Utjecaji spomenutih čimbenika rezultat su interakcije među čimbenicima koji se mijenjaju kroz dječje školsko iskustvo (Hanson, M. i sur., 2001). Inkluzivno obrazovanje je pravo, a ne povlastica. Pravo sudjelovanja pripada svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Aktivno sudjelovanje pretpostavlja brojne odgovornosti koje se dijele između djece i odraslih u školi (Opačak i sur., 2019). Inkluzivne škole prihvaćaju da su svi učenici različiti, ali da svi imaju pravo na prijateljstvo i poštovanje ; vjeruju u dostojanstvo i potencijal svih učenika, roditelja i učitelja. Različitost škole i svakog razrednog odjela doživljavaju kao bogatstvo, a ne kao problem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne biotehničke znanosti, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Krampač-Grljušić, A., Skorup, D., Jelić, R. (2021).
Što je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika? // U Maleš, D. (ur), Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXXII, 148-149 (2021), 174-175; 36-39 (domaća recenzija, članak, stručni)
Krampač-Grljušić, A., Skorup, D., Jelić, R. (2021). (2021) Što je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika?. U Maleš, D. (ur), Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXXII, 148-149 (174-175), 36-39.
@article{article, year = {2021}, pages = {36-39}, keywords = {inkluzivno obrazovanje, osobno usmjereno planiranje, participacija, , MAPS tehnika}, journal = {U Male\v{s}, D. (ur), Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu, XXXII}, volume = {148-149}, number = {174-175}, issn = {0353-636X}, title = {\v{S}to je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika?}, keyword = {inkluzivno obrazovanje, osobno usmjereno planiranje, participacija, , MAPS tehnika} }
@article{article, year = {2021}, pages = {36-39}, keywords = {inclusive education, person-centered planning, participation, MAPS}, journal = {U Male\v{s}, D. (ur), Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu, XXXII}, volume = {148-149}, number = {174-175}, issn = {0353-636X}, title = {What is person-centered planning and MAPS technique?}, keyword = {inclusive education, person-centered planning, participation, MAPS} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font