Pregled bibliografske jedinice broj: 1153741
Igra kao metoda i sredstvo u nastavi glazbe
Igra kao metoda i sredstvo u nastavi glazbe, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
CROSBI ID: 1153741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra kao metoda i sredstvo u nastavi glazbe
(Play as a method in music education)
Autori
Medenjak, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
30.06
Godina
2021
Stranica
63
Mentor
Matoš, Nikolina ; Lončar, Ines
Ključne riječi
igra, glazbena kultura, razvoj, učenje, glazbene aktivnosti
(playing, music education, development, learning, music activities)
Sažetak
Cilj je ovoga rada prikazati obilježja i prednosti igre, njezinu ulogu u nastavnom procesu i primjenu u nastavi predmeta Glazbena kultura. Teorijski dio rada prikazuje opća obilježja igre, utjecaj igre na psihomotorni, kognitivni i socioemocionalni razvoj djeteta i vrste igara. Opisane su edukativne prednosti igre, naglašena je razlika između igre kao nastavnog sredstva i igre kao nastavne metode. Navedeni su ciljevi i svrha predmeta Glazbena kultura i objašnjena je važnost igre u ostvarivanju odgojno-obrazovnih ishoda predmeta. U drugom se dijelu rada nalazi prikaz igara primjerenih predmetu Glazbena kultura s opisanim pravilima, potrebnim materijalima i idejama za njihovu primjenu u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb