Pregled bibliografske jedinice broj: 1153736
Nastava Solfeggia u osnovnim glazbenim školama i pripremnim razredima
Nastava Solfeggia u osnovnim glazbenim školama i pripremnim razredima, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
CROSBI ID: 1153736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava Solfeggia u osnovnim glazbenim školama i
pripremnim razredima
(Ear-training lessons in elementary music schools and
preparatory classes)
Autori
Jurenec, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
18.02
Godina
2021
Stranica
56
Mentor
Matoš, Nikolina
Ključne riječi
didaktičke metode, glazbeno obrazovanje, metode intonacije, nastavni plan i program, područja predmeta Solfeggio, Solfeggio
(didactic methods, ear-training, ear-training curriculum, ear-training (solfege) systems, music education, music education system in Croatia, music school)
Sažetak
U ovom diplomskom radu detaljno je analiziran program predmeta Solfeggio za osnovne glazbene škole i pripremne razrede i pružena je teorijska podloga koja se odnosi na područja predmeta Solfeggio, didaktičke metode i strategije te metode (sustave) intonacije. Solfeggio je obvezan predmet tijekom cijeloga glazbeno-obrazovnog procesa, bez obzira na glazbeno usmjerenje pojedinca, a cilj predmeta je – putem različitih vježbi i zadataka – usvojiti glazbu kao jezik te u najširem smislu te riječi steći glazbenu pismenost. Na osnovnoškolskoj razini, Solfeggio postavlja temelje za razumijevanje glazbe u cjelini, kao i za svjesno glazbeno stvaralaštvo, stoga možemo ustanoviti da je ta disciplina svojevrstan stup glazbenog obrazovanja. Uz pozitivan utjecaj Solfeggia na razumijevanje ostalih glazbenoteorijskih sadržaja/disciplina, učeniku se omogućava lakše i učinkovitije svladavanje glazbeno-izvođačke vještine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)