Pregled bibliografske jedinice broj: 1153735
Elementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene kulture
Elementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene kulture, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
CROSBI ID: 1153735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene
kulture
(Elements of students evaluation in Music education
classes)
Autori
Vuković, Manuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2020
Stranica
48
Mentor
Matoš, Nikolina
Ključne riječi
aktivnost učenika, elementi vrednovanja, ishodi učenja, nastava glazbe, ocjenjivanje
(assessment, elements of evaluation, learning outcomes, music teaching, student activity)
Sažetak
U diplomskom radu pružen je opis dokimologije kao znanosti o vrednovanju te definicije svih sastavnica vrednovanja. Navedene su specifičnosti umjetničkih predmeta, kao i pregled službenih dokumenata koji su povezani s vrednovanjem učeničkih postignuća. U diplomskom su radu definirani različiti načini vrednovanja i sukladno tome, odgovarajuće metode i strategije učitelja te aktivnosti učenika. Pružen je i pregled novog predmetnog kurikuluma uz detaljniji opis područja (domena) te analizirani postupci i elementi vrednovanja u nastavi Glazbene kulture u osnovnim općeobrazovnim školama i to u predmetnoj nastavi (od petog do osmog razreda). Elementi vrednovanja se pritom odnose na glazbene (izvođačke i stvaralačke) aktivnosti učenika koje se mogu odvijati skupno ili individualno, na aktivno slušanje glazbe temeljnih glazbenih obilježja, na razumijevanje konteksta u kojemu je glazba nastala i naposljetku, na samostalno istraživanje i prikupljanje podataka o glazbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost