Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153734

Klavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture


Čorak, Antonio
Klavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb


CROSBI ID: 1153734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Klavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture
(Piano-playing and improvisational teacher's competencies in the realisation of ear-training, choir and compulsory music education classes)

Autori
Čorak, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2020

Stranica
64

Mentor
Matoš, Nikolina ; Kalebota, Dino

Ključne riječi
glazbeno obrazovanje, glazbena kultura, improvizacija, klavirske kompetencije, kompetencije učitelja, solfeggio, zbor
(music education, music (within compulsory education, as a school-subject), improvisation, piano competencies, teacher competencies, ear training, choir)

Sažetak
Za uspješnu realizaciju bilo kojega glazbeno- stručnog predmeta, možemo ustanoviti da sve započinje s kompetencijama učitelja. Kako je nastava glazbe gotovo nezamisliva bez klavira kao nastavnog pomagala, u ovom ću se diplomskom radu baviti klavirskim i improvizacijsko-stvaralačkim kompetencijama učitelja glazbe. U prvom dijelu rada sustavno ću podijeliti glazbeno obrazovanje na osnovnoškolsku, srednjoškolsku i visokoškolsku razinu učenja, gdje ću pritom analizirati nastavni plan i program rada pojedinih predmeta koji uključuju stjecanje klavirskih kompetencija. Nadalje, reći ću nešto o općim kompetencijama profila glazbenog pedagoga, uz koje ću rezimirati klavirske kompetencije. U potpoglavlju o improvizacijsko-stvaralačkim kompetencijama govorit ću o kreativnosti i improvizaciji općenito te pružiti prijedloge za primjenu tih vještina u nastavi. Zadnje će se poglavlje temeljiti na primjeni navedenih kompetencija u realizaciji nastave Solfeggia, Glazbene kulture i Zbora, a razlog tome je specifičan profil glazbenog pedagoga koji u pravilu najčešće realizira nastavu ovih predmeta. Naposlijetku ću pokušati rezimirati sve spoznaje koje su proizašle istraživanjem literature za izradu ovoga rada te napraviti zaključak u kojem ću problematizirati pitanje uloge klavirskih i improvizacijskih vještina u realizaciji nastave. Također, iznijet ću svoje stavove o tome kako bi se budući učitelji trebali odnositi prema stjecanju i korištenju navedenih kompetencija i u kojoj bi mjeri trebali primjenjivati kreativnost i improvizaciju u planiranju i realizaciji nastave spomenutih predmeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikolina Matoš (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr drma.muza.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Čorak, Antonio
Klavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
Čorak, A. (2020) 'Klavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}orak, Antonio}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {glazbeno obrazovanje, glazbena kultura, improvizacija, klavirske kompetencije, kompetencije u\v{c}itelja, solfeggio, zbor}, title = {Klavirske i improvizacijske kompetencije u\v{c}itelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture}, keyword = {glazbeno obrazovanje, glazbena kultura, improvizacija, klavirske kompetencije, kompetencije u\v{c}itelja, solfeggio, zbor}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}orak, Antonio}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {music education, music (within compulsory education, as a school-subject), improvisation, piano competencies, teacher competencies, ear training, choir}, title = {Piano-playing and improvisational teacher's competencies in the realisation of ear-training, choir and compulsory music education classes}, keyword = {music education, music (within compulsory education, as a school-subject), improvisation, piano competencies, teacher competencies, ear training, choir}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font