Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153731

Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana


Barišić, Ana Marija
Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb


CROSBI ID: 1153731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana
(Integrated approach to the teaching of music theory subjects with the example of Job Ijzerman's practice of teaching music)

Autori
Barišić, Ana Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2020

Stranica
107

Mentor
Matoš, Nikolina

Ključne riječi
teorija glazbe, integracija, nastavne metode, harmonija, kontrapunkt, partimenti
(music theory, integration, teaching methods, harmony, counterpoint, partimento)

Sažetak
Tema ovoga diplomskog rada je integrirani pristup poučavanju teorijskih glazbenih predmeta u srednjoj školi i na visokoškolskim glazbenim ustanovama. Cilj rada je istaknuti važnost poučavanja teorijskih glazbenih disciplina te predstaviti mogućnosti njihova integriranja u svrhu poboljšanja kvalitete nastave. U tom smislu, detaljno je opisan novi priručnik Harmony, Counterpoint, Partimento autora Joba IJzermana, a pritom i njegova metoda poučavanja, kao jedna od opcija za povezivanje Solfeggia, Harmonije, Polifonije i Glazbenih oblika, uz opis triju nastavnih sati na Konzervatoriju za glazbu u Amsterdamu. Zaključno, ponuđene su smjernice prema kojima bi se metoda profesora IJzermana mogla uspješno primijeniti u nastavi teorijskih glazbenih predmeta u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikolina Matoš (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr zir.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Barišić, Ana Marija
Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
Barišić, A. (2020) 'Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Ana Marija}, year = {2020}, pages = {107}, keywords = {teorija glazbe, integracija, nastavne metode, harmonija, kontrapunkt, partimenti}, title = {Integrirani pristup pou\v{c}avanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedago\v{s}ke djelatnosti Joba Ijzermana}, keyword = {teorija glazbe, integracija, nastavne metode, harmonija, kontrapunkt, partimenti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Ana Marija}, year = {2020}, pages = {107}, keywords = {music theory, integration, teaching methods, harmony, counterpoint, partimento}, title = {Integrated approach to the teaching of music theory subjects with the example of Job Ijzerman's practice of teaching music}, keyword = {music theory, integration, teaching methods, harmony, counterpoint, partimento}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font