Pregled bibliografske jedinice broj: 1153731
Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana
Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
CROSBI ID: 1153731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih
predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške
djelatnosti Joba Ijzermana
(Integrated approach to the teaching of music
theory subjects with the example of Job Ijzerman's
practice of teaching music)
Autori
Barišić, Ana Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2020
Stranica
107
Mentor
Matoš, Nikolina
Ključne riječi
teorija glazbe, integracija, nastavne metode, harmonija, kontrapunkt, partimenti
(music theory, integration, teaching methods, harmony, counterpoint, partimento)
Sažetak
Tema ovoga diplomskog rada je integrirani pristup poučavanju teorijskih glazbenih predmeta u srednjoj školi i na visokoškolskim glazbenim ustanovama. Cilj rada je istaknuti važnost poučavanja teorijskih glazbenih disciplina te predstaviti mogućnosti njihova integriranja u svrhu poboljšanja kvalitete nastave. U tom smislu, detaljno je opisan novi priručnik Harmony, Counterpoint, Partimento autora Joba IJzermana, a pritom i njegova metoda poučavanja, kao jedna od opcija za povezivanje Solfeggia, Harmonije, Polifonije i Glazbenih oblika, uz opis triju nastavnih sati na Konzervatoriju za glazbu u Amsterdamu. Zaključno, ponuđene su smjernice prema kojima bi se metoda profesora IJzermana mogla uspješno primijeniti u nastavi teorijskih glazbenih predmeta u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)