Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153730

KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA


Pavlović, Katarina
KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb


CROSBI ID: 1153730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA
(Teacher's competencies for planning and realisation of ear-training lessons)

Autori
Pavlović, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija

Mjesto
Zagreb

Datum
10.07

Godina
2020

Stranica
79

Mentor
Matoš, Nikolina

Ključne riječi
solfeggio, glazbeno obrazovanje, kompetencije učitelja, učitelj solfeggia, nastavne metode, metodika nastave solfeggia
(ear-training, music education, teacher's competencies, ear-training teacher, teaching methods, methodology of ear-training)

Sažetak
Cilj ovoga rada je prikazati cjelokupan kompetencijski profil učitelja solfeggia. On podrazumijeva znanja, vještine i sposobnosti unutar tri dimenzije: pedagoške, didaktičke i metodičke, prilikom čega svaka ravnopravno sudjeluje u ostvarivanju odgojno-obrazovnog procesa. U prvom dijelu rada su iznesene opće kompetencije koje su potrebne svakom učitelju, neovisno o području njegove specijalizacije, prilikom ostvarivanja odgojne i obrazovne komponente nastavnoga procesa. Odgojna komponenta bazira se na činjenici da učenici uče po modelu, a obrazovna na suvremenom pristupu implementacije kurikuluma u nastavni proces, koji stavlja fokus na učenikove potrebe umjesto nastavnog sadržaja. Kako bi se nastavni sadržaj mogao prilagoditi učeniku, potrebno je da učitelj ima razvijene stručne kompetencije koje se odnose na područje njegove specijalizacije. Stoga će u drugom dijelu biti detaljno raščlanjene metodičke kompetencije unutar planiranja i realizacije nastave solfeggia.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikolina Matoš (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr zir.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pavlović, Katarina
KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
Pavlović, K. (2020) 'KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavlovi\'{c}, Katarina}, year = {2020}, pages = {79}, keywords = {solfeggio, glazbeno obrazovanje, kompetencije u\v{c}itelja, u\v{c}itelj solfeggia, nastavne metode, metodika nastave solfeggia}, title = {KOMPETENCIJE U\v{C}ITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA}, keyword = {solfeggio, glazbeno obrazovanje, kompetencije u\v{c}itelja, u\v{c}itelj solfeggia, nastavne metode, metodika nastave solfeggia}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavlovi\'{c}, Katarina}, year = {2020}, pages = {79}, keywords = {ear-training, music education, teacher's competencies, ear-training teacher, teaching methods, methodology of ear-training}, title = {Teacher's competencies for planning and realisation of ear-training lessons}, keyword = {ear-training, music education, teacher's competencies, ear-training teacher, teaching methods, methodology of ear-training}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font