Pregled bibliografske jedinice broj: 1153730
KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA
KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
CROSBI ID: 1153730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU
NASTAVE SOLFEGGIA
(Teacher's competencies for planning and realisation
of ear-training lessons)
Autori
Pavlović, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
10.07
Godina
2020
Stranica
79
Mentor
Matoš, Nikolina
Ključne riječi
solfeggio, glazbeno obrazovanje, kompetencije učitelja, učitelj solfeggia, nastavne metode, metodika nastave solfeggia
(ear-training, music education, teacher's competencies, ear-training teacher, teaching methods, methodology of ear-training)
Sažetak
Cilj ovoga rada je prikazati cjelokupan kompetencijski profil učitelja solfeggia. On podrazumijeva znanja, vještine i sposobnosti unutar tri dimenzije: pedagoške, didaktičke i metodičke, prilikom čega svaka ravnopravno sudjeluje u ostvarivanju odgojno-obrazovnog procesa. U prvom dijelu rada su iznesene opće kompetencije koje su potrebne svakom učitelju, neovisno o području njegove specijalizacije, prilikom ostvarivanja odgojne i obrazovne komponente nastavnoga procesa. Odgojna komponenta bazira se na činjenici da učenici uče po modelu, a obrazovna na suvremenom pristupu implementacije kurikuluma u nastavni proces, koji stavlja fokus na učenikove potrebe umjesto nastavnog sadržaja. Kako bi se nastavni sadržaj mogao prilagoditi učeniku, potrebno je da učitelj ima razvijene stručne kompetencije koje se odnose na područje njegove specijalizacije. Stoga će u drugom dijelu biti detaljno raščlanjene metodičke kompetencije unutar planiranja i realizacije nastave solfeggia.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)