Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153725

Metodički aspekti nastave početničkog solfeggia


Juričić, Lucija
Metodički aspekti nastave početničkog solfeggia, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb


CROSBI ID: 1153725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodički aspekti nastave početničkog solfeggia
(Didactical aspects of beginners' ear training classes)

Autori
Juričić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
49

Mentor
Matoš, Nikolina

Ključne riječi
glazbena pedagogija, glazbene igre, predškolski glazbeni program, solfeggio, slušanje glazbe
(preschool music program, music games, music listening, music pedagogy, ear training)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada su metodički aspekti nastave početničkoga solfeggia. Početnički solfeggio predškolski je glazbeni program namijenjen djeci predškolske i rane osnovnoškolske dobi. Nastava je zamišljena kao priprema za početak glazbenog obrazovanja u osnovnoj glazbenoj školi. U nastavi početničkoga solfeggia učenike se upoznaje s općim obilježjima glazbe, razmatra se povezanost glazbe i sadržaja, provode se glazbene i glazbeno-angažirane aktivnosti. Metodički postupci usmjereni su na fokusiranje i održavanje dječje pažnje, a pritom se ponajviše koriste igra i priča kao motivacijska sredstva. Konačni cilj nastave početničkoga solfeggia jest da dijete zavoli glazbenu umjetnost i otkrije puteve ka razumijevanju glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikolina Matoš (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr zir.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Juričić, Lucija
Metodički aspekti nastave početničkog solfeggia, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
Juričić, L. (2019) 'Metodički aspekti nastave početničkog solfeggia', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\v{c}i\'{c}, Lucija}, year = {2019}, pages = {49}, keywords = {glazbena pedagogija, glazbene igre, pred\v{s}kolski glazbeni program, solfeggio, slu\v{s}anje glazbe}, title = {Metodi\v{c}ki aspekti nastave po\v{c}etni\v{c}kog solfeggia}, keyword = {glazbena pedagogija, glazbene igre, pred\v{s}kolski glazbeni program, solfeggio, slu\v{s}anje glazbe}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\v{c}i\'{c}, Lucija}, year = {2019}, pages = {49}, keywords = {preschool music program, music games, music listening, music pedagogy, ear training}, title = {Didactical aspects of beginners' ear training classes}, keyword = {preschool music program, music games, music listening, music pedagogy, ear training}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font