Pregled bibliografske jedinice broj: 1153725
Metodički aspekti nastave početničkog solfeggia
Metodički aspekti nastave početničkog solfeggia, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
CROSBI ID: 1153725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički aspekti nastave početničkog solfeggia
(Didactical aspects of beginners' ear training
classes)
Autori
Juričić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
49
Mentor
Matoš, Nikolina
Ključne riječi
glazbena pedagogija, glazbene igre, predškolski glazbeni program, solfeggio, slušanje glazbe
(preschool music program, music games, music listening, music pedagogy, ear training)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada su metodički aspekti nastave početničkoga solfeggia. Početnički solfeggio predškolski je glazbeni program namijenjen djeci predškolske i rane osnovnoškolske dobi. Nastava je zamišljena kao priprema za početak glazbenog obrazovanja u osnovnoj glazbenoj školi. U nastavi početničkoga solfeggia učenike se upoznaje s općim obilježjima glazbe, razmatra se povezanost glazbe i sadržaja, provode se glazbene i glazbeno-angažirane aktivnosti. Metodički postupci usmjereni su na fokusiranje i održavanje dječje pažnje, a pritom se ponajviše koriste igra i priča kao motivacijska sredstva. Konačni cilj nastave početničkoga solfeggia jest da dijete zavoli glazbenu umjetnost i otkrije puteve ka razumijevanju glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)