Pregled bibliografske jedinice broj: 1153724
Mogućnosti suzbijanja diskriminacije u okviru nastave glazbene kulture
Mogućnosti suzbijanja diskriminacije u okviru nastave glazbene kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
CROSBI ID: 1153724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti suzbijanja diskriminacije u okviru
nastave glazbene kulture
(The possibilities of preventing discrimination in
music education classes)
Autori
Gelić, Martin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
44
Mentor
Matoš, Nikolina
Ključne riječi
glazbena pedagogija, glazbena kultura, diskriminacija, interkulturalizam, manjinske kulture
(music pedagogy, music culture, discrimination, interculturalism, minority cultures)
Sažetak
U ovom je radu predstavljena diskriminacija, njezini pojavni oblici i posljedice, te načini njezina manifestiranja u školi. Također, objašnjen je utjecaj glazbe na ljudski um i pojedine su diskriminirane kulture povezane s određenim glazbenim žanrovima. U središnjem dijelu rada predstavljeni su prijedlozi i ideje za rješavanje problema diskriminacije putem interkulturalnog i interdisciplinarnog pristupa, kako u redovnoj nastavi, tako i putem različitih projekata. Bez obzira na duboku ukorijenjenost diskriminacije u svim slojevima društva, ovaj rad dovodi do zaključka kako se ona u odgojno-obrazovnom procesu većim dijelom može iskorijeniti, a pritom učitelji i nastavnici glazbe uz malo kreativnosti, volje i truda mogu postići visoke rezultate u borbi protiv diskriminacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)