Pregled bibliografske jedinice broj: 1153717
Kreativnost u suvremenom kurikulumu za nastavni predmet Glazbena kultura
Kreativnost u suvremenom kurikulumu za nastavni predmet Glazbena kultura, 2021. (ostalo).
CROSBI ID: 1153717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost u suvremenom kurikulumu za nastavni
predmet Glazbena kultura
(Creativity as a part of the modern curriculum in
music education)
Autori
Mucić, Mia
Izvornik
Knjiga sažetaka - Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja / Brust Nemet, Maja ; Varga, Rahaela ; Mucić, Mia ; Nikičić, Igor (ur.)
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2021
Ključne riječi
Glazbena kultura, kreativnost, kurikulum, suvremena škola, učenici, učitelji
(creativity, curriculum, modern school, music, teachers, students)
Sažetak
Škola u 21. stoljeću teži poticanju i razvoju kreativnosti kod učenika. Unatoč brojnim znanstvenim doprinosima na ovome području, ono je još uvijek nedovoljno istraženo. Kreativnost se očituje u stvaranju nečega novoga, stvaranju novih ideja i rješenja. Suvremeni kurikulum ističe važnost kreativnog djelovanja u nastavnome procesu. Područje glazbe i nastava Glazbene kulture u osnovnoj školi je plodno tlo za poticanje kreativnosti. Primjetno je da su umjetnički predmeti prvi krenuli u smjeru poticanja i razvoja kreativne ličnosti. U ovome radu donosimo kratak pregled teorija kreativnosti, usporedbu različitih strateških dokumenata i kurikuluma, kao i prikaz elemenata kreativnog djelovanja u okvirima hrvatskog i europskih kurikuluma za predmet Glazbena kultura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost