Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153669

Upravljanje odnosima s korisnicima kroz procese CRM- a


Brodarić, Allen
Upravljanje odnosima s korisnicima kroz procese CRM- a // 18. Telekomunikacioni forum TELFOR 2010
Beograd, 2010. str. 98-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1153669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje odnosima s korisnicima kroz procese CRM- a
(Managing customer relations through the processes of CRM)

Autori
Brodarić, Allen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
18. Telekomunikacioni forum TELFOR 2010 / - Beograd, 2010, 98-101

Skup
18. Telekomunikacioni forum TELFOR 2010

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 23.11.2010. - 25.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
CRM, procesi CRM-a, upravljanje odnosima s korisnicima
(CRM, CRM processes, management of customer relations)

Sažetak
Kvalitetno upravljanje odnosima s korisnicima ključan je za uspješan razvoj telekom operatora. CRM ima za cilj poboljšati i unaprijediti odnose s korisnikom te racionalizirati i optimizirati procese kontaktnog centra, prodaje i marketinga, isporuke i održavanja usluga, tehničke podrške i procesno upravljanje korisničkim uslugama. U radu je analiziran CRM i razmotren aspekt upravljanja odnosa s korisnicima koji je u integraciji s ostalim sustavima telekom operatorima ključan čimbenik u odvijanju poslovnih procesa važnim za prepoznavanje potreba korisnika i izgradnju dobrih odnosa s korisnikom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Allen Brodarić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Brodarić, Allen
Upravljanje odnosima s korisnicima kroz procese CRM- a // 18. Telekomunikacioni forum TELFOR 2010
Beograd, 2010. str. 98-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Brodarić, A. (2010) Upravljanje odnosima s korisnicima kroz procese CRM- a. U: 18. Telekomunikacioni forum TELFOR 2010.
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen}, year = {2010}, pages = {98-101}, keywords = {CRM, procesi CRM-a, upravljanje odnosima s korisnicima}, title = {Upravljanje odnosima s korisnicima kroz procese CRM- a}, keyword = {CRM, procesi CRM-a, upravljanje odnosima s korisnicima}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen}, year = {2010}, pages = {98-101}, keywords = {CRM, CRM processes, management of customer relations}, title = {Managing customer relations through the processes of CRM}, keyword = {CRM, CRM processes, management of customer relations}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font