Pregled bibliografske jedinice broj: 1153669
Upravljanje odnosima s korisnicima kroz procese CRM- a
Upravljanje odnosima s korisnicima kroz procese CRM- a // 18. Telekomunikacioni forum TELFOR 2010
Beograd, 2010. str. 98-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1153669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje odnosima s korisnicima kroz procese CRM-
a
(Managing customer relations through the processes of
CRM)
Autori
Brodarić, Allen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
18. Telekomunikacioni forum TELFOR 2010
/ - Beograd, 2010, 98-101
Skup
18. Telekomunikacioni forum TELFOR 2010
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 23.11.2010. - 25.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
CRM, procesi CRM-a, upravljanje odnosima s korisnicima
(CRM, CRM processes, management of customer relations)
Sažetak
Kvalitetno upravljanje odnosima s korisnicima ključan je za uspješan razvoj telekom operatora. CRM ima za cilj poboljšati i unaprijediti odnose s korisnikom te racionalizirati i optimizirati procese kontaktnog centra, prodaje i marketinga, isporuke i održavanja usluga, tehničke podrške i procesno upravljanje korisničkim uslugama. U radu je analiziran CRM i razmotren aspekt upravljanja odnosa s korisnicima koji je u integraciji s ostalim sustavima telekom operatorima ključan čimbenik u odvijanju poslovnih procesa važnim za prepoznavanje potreba korisnika i izgradnju dobrih odnosa s korisnikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti