Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153660

Podrška korisnicima u sklopu CRM-a


Brodarić, Allen; Crkvenac, Tea; Kustura, Boško
Podrška korisnicima u sklopu CRM-a // Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011. str. 217-221 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1153660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podrška korisnicima u sklopu CRM-a
(CRM customer support)

Autori
Brodarić, Allen ; Crkvenac, Tea ; Kustura, Boško

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011, 217-221

ISBN
978-953-233-061-8

Skup
MIPRO 2011

Mjesto i datum
Hrvatska, 25.05.2011. - 27.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
CRM, održavanje usluga, podrška
(CRM, service maintenance, support)

Sažetak
Podrška korisnicima zasniva se na kontakt centru kao komunikacijskom kanalu te CRM-u za evidentiranje i kategorizaciju aktivnosti i zahtjeva korisnika te potpun 360⁰ pogled na korisnika. U radu je opisan CRM proces korisničke podrške i upravljanja korisničkim zahtjevima, kroz više odjela s automatiziranim procesima, pregledom povijesti rada s korisnikom, promjenama na korisničkim računima i uslugama, dijagnostičkim alatima povezanim i integriranim s ostalim sustavima telekom operatora. Važan element modula podrške i održavanja usluge je baza znanja kao centralno mjesto sistematizacije znanja koji sadržava informacije o uslugama i informacije o svim procesima, zahtjevima i aktivnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Allen Brodarić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Brodarić, Allen; Crkvenac, Tea; Kustura, Boško
Podrška korisnicima u sklopu CRM-a // Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938 / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011. str. 217-221 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brodarić, A., Crkvenac, T. & Kustura, B. (2011) Podrška korisnicima u sklopu CRM-a. U: Biljanović, P. (ur.)Zbornik radova MIPRO 2011, ISSN 1847-3938.
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen and Crkvenac, Tea and Kustura, Bo\v{s}ko}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2011}, pages = {217-221}, keywords = {CRM, odr\v{z}avanje usluga, podr\v{s}ka}, isbn = {978-953-233-061-8}, title = {Podr\v{s}ka korisnicima u sklopu CRM-a}, keyword = {CRM, odr\v{z}avanje usluga, podr\v{s}ka}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Hrvatska} }
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen and Crkvenac, Tea and Kustura, Bo\v{s}ko}, editor = {Biljanovi\'{c}, P.}, year = {2011}, pages = {217-221}, keywords = {CRM, service maintenance, support}, isbn = {978-953-233-061-8}, title = {CRM customer support}, keyword = {CRM, service maintenance, support}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font