Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153310

Od vizualizacije do eliminacije miskoncepata


Smerdel, Snježana
Od vizualizacije do eliminacije miskoncepata // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIV (2018), 1; 187-195 doi:10.32903/zs.64.1.14 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1153310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od vizualizacije do eliminacije miskoncepata
(From visualisation to elimination of misconceptions)

Autori
Smerdel, Snježana

Izvornik
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXIV (2018), 1; 187-195

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
animacije ; dinamička vizualizacija ; kemijsko obrazovanje ; mentalni modeli ; miskoncepti ; simulacije
(animations ; dynamic visualisation ; chemistry education ; mental models ; misconceptions ; simulations)

Sažetak
Istraživanja na području kemijskog obrazovanja pokazala su da učenici ulaze u učionice s unaprijed stvorenim predodžbama o prirodi, različitim od onih koje nudi postojeća znanstvena teorija i praksa. Nastavnici žele da učenici shvate relevantnost kemije za njihov svakodnevni život, ali mnogo je primjera nastavnih situacija bez praktičnog iskustva. Modernu kemiju karakterizira učenje i razmišljanje koje se odvija u stalnom prijelazu između makroskopske, submikroskopske i simboličke razine prikaza. Kada učenici ne mogu povezati sve tri razine, znanje im je fragmentirano i mnoge koncepte vjerojatno su naučili samo na činjeničnoj razini. Submikroskopska interpretacija na razini škole teško se može dostići promatranjem i eksperimentalnim učenjem, ali razvojem moderne informacijske tehnologije upravo animirana vizualizacija postaje moćni alat za poučavanje i učenje kemije. Prikladno odabrani i primijenjeni dinamički vizualni prikazi poput animacija i simulacija pomažu učenicima vizualizirati procese i poboljšati konceptualno razumijevanje kako bi mogli izgraditi znanstveno prihvatljive mentalne modele tvari i reakcija na submikroskopskoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Snježana Smerdel (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Smerdel, Snježana
Od vizualizacije do eliminacije miskoncepata // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIV (2018), 1; 187-195 doi:10.32903/zs.64.1.14 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Smerdel, S. (2018) Od vizualizacije do eliminacije miskoncepata. Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIV (1), 187-195 doi:10.32903/zs.64.1.14.
@article{article, author = {Smerdel, Snje\v{z}ana}, year = {2018}, pages = {187-195}, DOI = {10.32903/zs.64.1.14}, keywords = {animacije, dinami\v{c}ka vizualizacija, kemijsko obrazovanje, mentalni modeli, miskoncepti, simulacije}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, doi = {10.32903/zs.64.1.14}, volume = {LXIV}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Od vizualizacije do eliminacije miskoncepata}, keyword = {animacije, dinami\v{c}ka vizualizacija, kemijsko obrazovanje, mentalni modeli, miskoncepti, simulacije} }
@article{article, author = {Smerdel, Snje\v{z}ana}, year = {2018}, pages = {187-195}, DOI = {10.32903/zs.64.1.14}, keywords = {animations, dynamic visualisation, chemistry education, mental models, misconceptions, simulations}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, doi = {10.32903/zs.64.1.14}, volume = {LXIV}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {From visualisation to elimination of misconceptions}, keyword = {animations, dynamic visualisation, chemistry education, mental models, misconceptions, simulations} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • Education Research Complete
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font