Pregled bibliografske jedinice broj: 1153108
Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“
Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“ // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske "Pedagoške kompetencije u kineziologiji" – zbornik radova / Babić, Vesna ; Bobić Trošt, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 544-551 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1153108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“
(Educational potential of the nursery rhyme "Baby Shark")
Autori
Spetič, Marin ; Malada, Dodi ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske "Pedagoške kompetencije u kineziologiji" – zbornik radova
/ Babić, Vesna ; Bobić Trošt, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 544-551
ISBN
978-953-317-063-3
Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
brojalica ; COVID-19 ; dijete ; pokret ; ritam
(nursery rhyme ; COVID-19 ; child ; movement ; rhythm)
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja utvrditi razinu prepoznavanja, razumijevanja i korištenja iznimno popularne brojalice „Baby Shark“. U istraživanju je sudjelovalo 59 ispitanika, studentica s Odsjeka za rani i predškolski odgoj te Učiteljskog studija u Splitu. Starosna dob ispitanika bila je od 19 do 29 godinu starosti. Anketni upitnik koji je korišten u ovom istraživanju sastoji se od niza pripremljenih pitanja. Varijable su operacionalizirane na tri razine, a mjere razinu upoznatosti s brojalicom, slaganje s društveno-popularnim stavovima te identifikaciju razloga globalne popularnosti brojalice, posebno u kontekstu pandemije COVID-19, od strane sudionika istraživanja. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da je većina ispitanika bila upoznata s brojalicom „Baby Shark“, a koja u vrijeme pandemije virusom COVID- 19 postaje globalni fenomen. Isto tako smatraju da je jednako popularna u svim dobnim skupinama te da roditelji ovu brojalicu često puštaju svojoj djeci. Također, sudionici procjenjuju kako brojalica najviše doprinosi razvoju nekih motoričkih sposobnosti, plesnih vještina i tehnika te osjećaja za ritam, no brojalica „Baby Shark“, koja je najčešće na engleskom jeziku doprinosi i ranom učenju tog stranog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Etnologija i antropologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije, Split,
Filozofski fakultet u Splitu