Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153108

Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“


Spetič, Marin; Malada, Dodi; Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“ // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske "Pedagoške kompetencije u kineziologiji" – zbornik radova / Babić, Vesna ; Bobić Trošt, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 544-551 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1153108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“
(Educational potential of the nursery rhyme "Baby Shark")

Autori
Spetič, Marin ; Malada, Dodi ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske "Pedagoške kompetencije u kineziologiji" – zbornik radova / Babić, Vesna ; Bobić Trošt, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 544-551

ISBN
978-953-317-063-3

Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
brojalica ; COVID-19 ; dijete ; pokret ; ritam
(nursery rhyme ; COVID-19 ; child ; movement ; rhythm)

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja utvrditi razinu prepoznavanja, razumijevanja i korištenja iznimno popularne brojalice „Baby Shark“. U istraživanju je sudjelovalo 59 ispitanika, studentica s Odsjeka za rani i predškolski odgoj te Učiteljskog studija u Splitu. Starosna dob ispitanika bila je od 19 do 29 godinu starosti. Anketni upitnik koji je korišten u ovom istraživanju sastoji se od niza pripremljenih pitanja. Varijable su operacionalizirane na tri razine, a mjere razinu upoznatosti s brojalicom, slaganje s društveno-popularnim stavovima te identifikaciju razloga globalne popularnosti brojalice, posebno u kontekstu pandemije COVID-19, od strane sudionika istraživanja. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da je većina ispitanika bila upoznata s brojalicom „Baby Shark“, a koja u vrijeme pandemije virusom COVID- 19 postaje globalni fenomen. Isto tako smatraju da je jednako popularna u svim dobnim skupinama te da roditelji ovu brojalicu često puštaju svojoj djeci. Također, sudionici procjenjuju kako brojalica najviše doprinosi razvoju nekih motoričkih sposobnosti, plesnih vještina i tehnika te osjećaja za ritam, no brojalica „Baby Shark“, koja je najčešće na engleskom jeziku doprinosi i ranom učenju tog stranog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Etnologija i antropologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije, Split,
Filozofski fakultet u Splitu

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.hrks.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Spetič, Marin; Malada, Dodi; Vidović Schreiber, Tea-Tereza
Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“ // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske "Pedagoške kompetencije u kineziologiji" – zbornik radova / Babić, Vesna ; Bobić Trošt, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 544-551 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Spetič, M., Malada, D. & Vidović Schreiber, T. (2021) Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“. U: Babić, V. & Bobić Trošt, T. (ur.)29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske "Pedagoške kompetencije u kineziologiji" – zbornik radova.
@article{article, author = {Speti\v{c}, Marin and Malada, Dodi and Vidovi\'{c} Schreiber, Tea-Tereza}, year = {2021}, pages = {544-551}, keywords = {brojalica, COVID-19, dijete, pokret, ritam}, isbn = {978-953-317-063-3}, title = {Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“}, keyword = {brojalica, COVID-19, dijete, pokret, ritam}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Speti\v{c}, Marin and Malada, Dodi and Vidovi\'{c} Schreiber, Tea-Tereza}, year = {2021}, pages = {544-551}, keywords = {nursery rhyme, COVID-19, child, movement, rhythm}, isbn = {978-953-317-063-3}, title = {Educational potential of the nursery rhyme "Baby Shark"}, keyword = {nursery rhyme, COVID-19, child, movement, rhythm}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font