Pregled bibliografske jedinice broj: 1153099
Kompetencije učitelja Glazbene kulture i nastavnika Glazbene umjetnosti za organiziranje nastave na daljinu
Kompetencije učitelja Glazbene kulture i nastavnika Glazbene umjetnosti za organiziranje nastave na daljinu, 2021., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 1153099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije učitelja Glazbene kulture i
nastavnika Glazbene umjetnosti za organiziranje
nastave na daljinu
(Competences of Music Culture Teachers and Music Art
Teachers for organizing distance learning)
Autori
Pečić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
19.10
Godina
2021
Stranica
53
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
kompetencije učitelja i nastavnika glazbe, nastava na daljinu, Glazbena umjetnost, Glazbena kultura
(competencies of music teachers, distance learning, Music art, Music culture)
Sažetak
Učitelji Glazbene kulture jednako kao i nastavnici Glazbene umjetnosti s obzirom na promjene u suvremenom svijetu obrazovanja moraju kontinuirano razvijati i njegovati znanja i vještine u glazbenom području. Kompetencije učitelja i nastavnika oduvijek su imale presudan značaj u odgojno-obrazovnom radu, no u posljednje dvije godine to je posebno došlo do izražaja nastankom pandemije COVID-19 čija je posljedica bila nastava na daljinu. Za nastavu na daljinu bile su potrebne značajne prilagodbe u vrlo kratkom vremenskom roku. Nastava na daljinu okarakterizirana je fizičkom distancom te potpunom digitalizacijom nastavnog procesa. Rješenja u ovakvom obliku nastave podosta su kreativnog karaktera pri tome koristeći maksimalne kapacitete digitalnih mogućnosti i blagodati. Nastava na daljinu predstavlja izazov 21. stoljeća koji se uspješno svladao uz pomoć softvera. Tako se uvelike olakšala i nastava glazbe na daljinu. U sklopu ovog diplomskog rada osim teorijske podloge bit će također prikazani i rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati razmišljanja i procijene učitelja Glazbene kulture i nastavnika Glazbene umjetnosti vezano za izvođenje nastave na daljinu te njihovu samoprocjenu vlastitih znanja i vještina za realiziranje istoga. Podatci su prikupljeni postupkom online anketiranja tijekom rujna 2021. U istraživanje je bilo uključeno 56 učitelja Glazbene kulture i nastavnika Glazbene umjetnosti. Rezultati su pokazali zadovoljstvo učitelja Glazbene kulture i nastavnika Glazbene umjetnosti sa sveopćom podrškom koja im je pružena prilikom susreta s izazovom nastave glazbe na daljinu. Također, učitelji i nastavnici glazbe sebe smatraju kompetentnima za organiziranje nastave na daljinu. Jednako tako životna dob, radni staž i mjesto zaposlenja odgojno-obrazovnih djelatnika ne predstavlja utjecaj zbog visoke kompetentnosti učitelja i nastavnika glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)