Pregled bibliografske jedinice broj: 1152991
Primjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju pisanja
Primjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju pisanja // Didaktički putokazi, časopis za nastavnu teoriju i praksu, 68 (2014), 54-55 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1152991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju
pisanja
(The application of peer reviewing in teaching
writing)
Autori
Birtić Vučić, Marijana ; Štulina, Anamarija
Izvornik
Didaktički putokazi, časopis za nastavnu teoriju i praksu (1512-5998) 68
(2014);
54-55
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
vršnjačko uređivanje, povratna informacija (feedback), davatelj povratne informacije (editor), podučavanje pisanja
(peer editing, feedback, editor, writing instruction)
Sažetak
Članak prikazuje aktivnost osmišljenu s ciljem kako bi se pomoglo studentima u savladavanju uobičajenih pogrešaka u pisanju eseja. Tijekom protekle akademske godine autorice su se usredotoičile na pisanje uputa, osmišljavanje i istraživanje različitih aktivnosti i pristupa za pisanje eseja. Među njima, vršnjačko uređivanje se pokazalo kao korisna aktivnost za pobojlšanje pisanja eseja. To jepostupak u kojem studenti procjenjuju vršnjakovu uspješnost ; međutim u nastavi koju su izvodile autorice, vršnjačko uređivanje je aktivnost koja je adaptirana te je fokus aktivnosti stavljen na editora (davatelja povratne informacije tj. feedbacka) umjesto na primatelja povratne informacije tj. feedbacka. Članak prikazuje kratak pregled vršnjačkog uređivanja, opis aktivnost te neformaln opservacije nastavnika vezane uz ciljeve aktivnosti koje će naknadno biti analizirane nakon završetka tekuće eksperimentalne studije koja za temu ima feedback u pisanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru