Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152991

Primjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju pisanja


Birtić Vučić, Marijana; Štulina, Anamarija
Primjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju pisanja // Didaktički putokazi, časopis za nastavnu teoriju i praksu, 68 (2014), 54-55 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1152991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju pisanja
(The application of peer reviewing in teaching writing)

Autori
Birtić Vučić, Marijana ; Štulina, Anamarija

Izvornik
Didaktički putokazi, časopis za nastavnu teoriju i praksu (1512-5998) 68 (2014); 54-55

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
vršnjačko uređivanje, povratna informacija (feedback), davatelj povratne informacije (editor), podučavanje pisanja
(peer editing, feedback, editor, writing instruction)

Sažetak
Članak prikazuje aktivnost osmišljenu s ciljem kako bi se pomoglo studentima u savladavanju uobičajenih pogrešaka u pisanju eseja. Tijekom protekle akademske godine autorice su se usredotoičile na pisanje uputa, osmišljavanje i istraživanje različitih aktivnosti i pristupa za pisanje eseja. Među njima, vršnjačko uređivanje se pokazalo kao korisna aktivnost za pobojlšanje pisanja eseja. To jepostupak u kojem studenti procjenjuju vršnjakovu uspješnost ; međutim u nastavi koju su izvodile autorice, vršnjačko uređivanje je aktivnost koja je adaptirana te je fokus aktivnosti stavljen na editora (davatelja povratne informacije tj. feedbacka) umjesto na primatelja povratne informacije tj. feedbacka. Članak prikazuje kratak pregled vršnjačkog uređivanja, opis aktivnost te neformaln opservacije nastavnika vezane uz ciljeve aktivnosti koje će naknadno biti analizirane nakon završetka tekuće eksperimentalne studije koja za temu ima feedback u pisanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Birtić Vučić, Marijana; Štulina, Anamarija
Primjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju pisanja // Didaktički putokazi, časopis za nastavnu teoriju i praksu, 68 (2014), 54-55 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
Birtić Vučić, M. & Štulina, A. (2014) Primjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju pisanja. Didaktički putokazi, časopis za nastavnu teoriju i praksu, 68, 54-55.
@article{article, author = {Birti\'{c} Vu\v{c}i\'{c}, Marijana and \v{S}tulina, Anamarija}, year = {2014}, pages = {54-55}, keywords = {vr\v{s}nja\v{c}ko ure\djivanje, povratna informacija (feedback), davatelj povratne informacije (editor), podu\v{c}avanje pisanja}, journal = {Didakti\v{c}ki putokazi, \v{c}asopis za nastavnu teoriju i praksu}, volume = {68}, issn = {1512-5998}, title = {Primjena metode vr\v{s}nja\v{c}kog ure\djivanja u podu\v{c}avanju pisanja}, keyword = {vr\v{s}nja\v{c}ko ure\djivanje, povratna informacija (feedback), davatelj povratne informacije (editor), podu\v{c}avanje pisanja} }
@article{article, author = {Birti\'{c} Vu\v{c}i\'{c}, Marijana and \v{S}tulina, Anamarija}, year = {2014}, pages = {54-55}, keywords = {peer editing, feedback, editor, writing instruction}, journal = {Didakti\v{c}ki putokazi, \v{c}asopis za nastavnu teoriju i praksu}, volume = {68}, issn = {1512-5998}, title = {The application of peer reviewing in teaching writing}, keyword = {peer editing, feedback, editor, writing instruction} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font