Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152852

STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI


Tomašek, Lucija; Gregurec, Iva
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI // Book of Papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) / Gregurec, Iva ; Vlastelica , Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 63-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1152852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI
(ATTITUDES OF CONSUMERS ON THE INFLUENCE OF SOCIAL NETWORKS ON PURCHASING DECISION MAKING PROCESS)

Autori
Tomašek, Lucija ; Gregurec, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of Papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) / Gregurec, Iva ; Vlastelica , Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021, 63-75

Skup
6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 22.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketinške aktivnosti, digitalni marketing, društvene mreže, ponašanje potrošača, odluka o kupnji
(marketing activities, digital marketing, social networks, consumer behavior, purchase decision)

Sažetak
U današnje vrijeme razvoj tehnologije očigledno mijenja stil života pojedinaca. Stoga se tim promjenama moraju prilagoditi i poduzeća ukoliko žele biti uz svoje potrošače i zadržati ih. Upravo su društvene mreže te koje imaju veliki utjecaj na potrošače i njihovo ponašanje prilikom donošenja odluke o kupnji. Prema tome, poduzeća moraju osmisliti pravu strategiju za provođenje marketinške kampanje putem društvenih mreža kako bi njihovo poslovanje bilo uspješno. Ovaj rad prikazuje teorijski okvir utjecaja društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji od strane potrošača te rezultate provedenog istraživanja kako bi se vidjelo koliki je taj utjecaj na hrvatskom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Iva Gregurec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašek, Lucija; Gregurec, Iva
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI // Book of Papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) / Gregurec, Iva ; Vlastelica , Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 63-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomašek, L. & Gregurec, I. (2021) STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI. U: Gregurec, I., Vlastelica , T., Zdrilić, I. & Cvetko, L. (ur.)Book of Papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021).
@article{article, author = {Toma\v{s}ek, Lucija and Gregurec, Iva}, year = {2021}, pages = {63-75}, keywords = {marketin\v{s}ke aktivnosti, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, odluka o kupnji}, title = {STAVOVI POTRO\v{S}A\v{C}A O UTJECAJU DRU\v{S}TVENIH MRE\v{Z}A NA DONO\v{S}ENJE ODLUKE O KUPNJI}, keyword = {marketin\v{s}ke aktivnosti, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, odluka o kupnji}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}ek, Lucija and Gregurec, Iva}, year = {2021}, pages = {63-75}, keywords = {marketing activities, digital marketing, social networks, consumer behavior, purchase decision}, title = {ATTITUDES OF CONSUMERS ON THE INFLUENCE OF SOCIAL NETWORKS ON PURCHASING DECISION MAKING PROCESS}, keyword = {marketing activities, digital marketing, social networks, consumer behavior, purchase decision}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font