Pregled bibliografske jedinice broj: 1152852
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI // Book of Papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) / Gregurec, Iva ; Vlastelica , Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 63-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1152852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA
DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI
(ATTITUDES OF CONSUMERS ON THE INFLUENCE OF SOCIAL
NETWORKS ON PURCHASING DECISION MAKING PROCESS)
Autori
Tomašek, Lucija ; Gregurec, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of Papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)
/ Gregurec, Iva ; Vlastelica , Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021, 63-75
Skup
6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 22.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketinške aktivnosti, digitalni marketing, društvene mreže, ponašanje potrošača, odluka o kupnji
(marketing activities, digital marketing, social networks, consumer behavior, purchase decision)
Sažetak
U današnje vrijeme razvoj tehnologije očigledno mijenja stil života pojedinaca. Stoga se tim promjenama moraju prilagoditi i poduzeća ukoliko žele biti uz svoje potrošače i zadržati ih. Upravo su društvene mreže te koje imaju veliki utjecaj na potrošače i njihovo ponašanje prilikom donošenja odluke o kupnji. Prema tome, poduzeća moraju osmisliti pravu strategiju za provođenje marketinške kampanje putem društvenih mreža kako bi njihovo poslovanje bilo uspješno. Ovaj rad prikazuje teorijski okvir utjecaja društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji od strane potrošača te rezultate provedenog istraživanja kako bi se vidjelo koliki je taj utjecaj na hrvatskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)