Pregled bibliografske jedinice broj: 115268
Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada
Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II. / Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 64-73
CROSBI ID: 115268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada
(Teacher`s Role and Competence - Keys to Successful Teaching)
Autori
Kuvač, Jelena ; Vancaš, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.
Urednik/ci
Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita
Izdavač
Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2003
Raspon stranica
64-73
ISBN
953-191-210-6
Ključne riječi
učitelj, djeca s jezičnim poteškoćama
(teacher, children with language disorders)
Sažetak
Brojna su nastojanja za poboljšanjem školskog sustava uglavnom usmjerena na promjene u organizaciji, aktivnostima i sadržajima. Mnogo je manji dio usmjeren na poboljšanje rada i kvalitete znanja osoba, nositelja sustava &#8211 ; učitelja, nastavnika, stručnih suradnika. Spoznaje vezane uz pojavu različitih fenomena koji se javljaju u procesu odgoja i obrazovanja zahtijevaju neprestano dodatno usavršavanje i školovanje, koje se u nas, nažalost, rijetko provode. Naime, tek se u novije vrijeme u Hrvatskoj provode istraživanja o posebnostima u jeziku, govoru, čitanju, pisanju i osobitostima poremećaja vezanih uz ove procese u školskoj dobi.Primjena njihovih rezultata podrazumijeva temeljna znanja i kompetenciju u području komunikacije, jezika i govora te poznavanje poremećaja. Ujedno je to podloga za pravilan pristup djeci sa specifičnim teškoćama u učenju, kojih je prema nekih podacima od 2 do 10%. Ovim je smjernicama određena svrha ovoga rada: ispitivanje znanja studenata 3. i 4. godine Učiteljske akademije o problematici specifičnih teškoća učenja, o njihovim oblicima, simptomima te strukama koje se teškoćama bave. Rezultati ispitivanja dokazuju nužnost širenja i dodatnoga obrazovanja budućih učitelja u području različitih oblika teškoća u jeziku, govoru, čitanju i pisanju. Znanja o ovoj problematici određuju kvalitetu poduke, te uvjetuju promjene u znanju pojedinca s poremećajem (ali i ostalih pojedinaca), čime je ostvarena svrha podučavanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija, Filologija