Pregled bibliografske jedinice broj: 1152672
Lojalnost turista ruralnih destinacija
Lojalnost turista ruralnih destinacija // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)- online conference / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 9-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1152672 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lojalnost turista ruralnih destinacija
(Rural destination tourists' loyalty)
Autori
Puh, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)- online conference
/ Gregurec, Iva - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021, 9-19
Skup
6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 22.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ruralne destinacije ; turisti ; lojalnost destinaciji
(rural destinations ; tourists ; destintion loyalty)
Sažetak
Turizam se danas smatra jednim od važnijih čimbenika razvoja u svijetu. Ruralne destinacije koje su suočene sa procesom depopulacije te smanjenja agrarne proizvodnje u turizmu nalaze mogućnost revitalizacije te zaustavljanja negativnih trendova. S druge strane intenzivna turistička konkurencija među brojnim destinacijama na međunarodnom turističkom tržištu prisiljava ih na stvaranje i zadržavanje lojalnosti turista u cilju postizanja što boljih turističkih rezultata. Cilj rada je ispitati lojalnost turista koji posjećuju ruralne destinacije te istražiti postojanje statistički značajnih razlika u lojalnosti u odnosu na geografske i sociodemografske varijable ispitanika te percipirani imidž destinacije. Empirijsko istraživanje provedeno je na prigodnom namjernom uzorku 600 ispitanika u periodu lipanj 2017- siječanj 2018 u ruralnim područjima u okolici grada Dubrovnika. Od početnog uzorka, 561 upitnik je pravilno ispunjen te je korišten u daljnjoj analizi. Da bi se postigao cilj rada korištena je deskriptivna i inferencijalna statistika (Mann Whitney i Kruskal Wallis test). Zaključci ukazuju na postojanje statistički značajnih razlika u lojalnosti turista u odnosu na geografske i sociodemografske varijable te percipirani imidž turističke destinacije. Rezultati istraživanja mogu biti korisni lokalnoj upravi u unapređenju marketinških napora s ciljem zadržavanja i povećanja broja lojalnih turista.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija