Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152672

Lojalnost turista ruralnih destinacija


Puh, Barbara
Lojalnost turista ruralnih destinacija // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)- online conference / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 9-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1152672 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lojalnost turista ruralnih destinacija
(Rural destination tourists' loyalty)

Autori
Puh, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)- online conference / Gregurec, Iva - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021, 9-19

Skup
6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 22.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ruralne destinacije ; turisti ; lojalnost destinaciji
(rural destinations ; tourists ; destintion loyalty)

Sažetak
Turizam se danas smatra jednim od važnijih čimbenika razvoja u svijetu. Ruralne destinacije koje su suočene sa procesom depopulacije te smanjenja agrarne proizvodnje u turizmu nalaze mogućnost revitalizacije te zaustavljanja negativnih trendova. S druge strane intenzivna turistička konkurencija među brojnim destinacijama na međunarodnom turističkom tržištu prisiljava ih na stvaranje i zadržavanje lojalnosti turista u cilju postizanja što boljih turističkih rezultata. Cilj rada je ispitati lojalnost turista koji posjećuju ruralne destinacije te istražiti postojanje statistički značajnih razlika u lojalnosti u odnosu na geografske i sociodemografske varijable ispitanika te percipirani imidž destinacije. Empirijsko istraživanje provedeno je na prigodnom namjernom uzorku 600 ispitanika u periodu lipanj 2017- siječanj 2018 u ruralnim područjima u okolici grada Dubrovnika. Od početnog uzorka, 561 upitnik je pravilno ispunjen te je korišten u daljnjoj analizi. Da bi se postigao cilj rada korištena je deskriptivna i inferencijalna statistika (Mann Whitney i Kruskal Wallis test). Zaključci ukazuju na postojanje statistički značajnih razlika u lojalnosti turista u odnosu na geografske i sociodemografske varijable te percipirani imidž turističke destinacije. Rezultati istraživanja mogu biti korisni lokalnoj upravi u unapređenju marketinških napora s ciljem zadržavanja i povećanja broja lojalnih turista.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Barbara Puh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Puh, Barbara
Lojalnost turista ruralnih destinacija // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)- online conference / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 9-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Puh, B. (2021) Lojalnost turista ruralnih destinacija. U: Gregurec, I. (ur.)Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)- online conference.
@article{article, author = {Puh, Barbara}, editor = {Gregurec, I.}, year = {2021}, pages = {9-19}, keywords = {ruralne destinacije, turisti, lojalnost destinaciji}, title = {Lojalnost turista ruralnih destinacija}, keyword = {ruralne destinacije, turisti, lojalnost destinaciji}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Puh, Barbara}, editor = {Gregurec, I.}, year = {2021}, pages = {9-19}, keywords = {rural destinations, tourists, destintion loyalty}, title = {Rural destination tourists' loyalty}, keyword = {rural destinations, tourists, destintion loyalty}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font