Pregled bibliografske jedinice broj: 1152627
Dinamička geografska alokacija web kupaca
Dinamička geografska alokacija web kupaca // Book of Papers, 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) / Gregurec, Iva ; Vlastelica, Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 51-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1152627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dinamička geografska alokacija web kupaca
(Dynamic Geographical Allocation of Web Customers)
Autori
Vidačić, Stjepan ; Pihir, Igor ; Kutnjak, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of Papers, 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)
/ Gregurec, Iva ; Vlastelica, Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021, 51-61
Skup
6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 22.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijski sustav ; web prodaja ; maloprodaja ; dostava robe ; geografska distribucija kupaca ; digitalna karta
(information system ; web sale ; retail sale ; delivery of goods ; geographical distribution of customers ; digital map)
Sažetak
Suvremeni maloprodajni sustavi koji se realiziraju putem web-a imaju nekoliko novih značajki koje nisu obilježje klasične maloprodaje na licu mjesta, kao što su: informiranje kupca o značajkama robe u ponudi putem web-a, sigurna dostava robe na lokaciju kupca uz naplatu, dodatni popust kod kupovine putem web-a i sl. Fokus ovog rada je na analizi prodaje putem web-a u poduzećima koja imaju standardnu veleprodaju i maloprodaju, a web prodaja kao dodatni način prodaje ima dvije funkcije: reklama prodajnog asortimana putem weba i maloprodaja uz uključenu funkciju dostave robe na lokaciju kupca. U radu je analizirana prostorna - geografska distribucija web kupaca u dva poduzeća, koja za dostavu robe koriste usluge vanjskih prijevoznika prema dva različita modela. Značajka prvog modela je da je cijena dostave fiksna za sve kupce bez obzira na geografsku lokaciju, masu i količinu robe, dok je značajka drugog modela varijabilna cijena dostave u funkciji mase paketa robe koji se dostavlja, bez obzira na geografsku lokaciju. Ovaj rad prikazuje razvijeni dinamički model, integriran u informacijski sustav poduzeća prodavatelja, koji omogućuje geografsku alokaciju i prikaz distribucije web kupaca u realnom vremenu na digitalnoj karti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin