Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152552

ISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE


Sinčić Ćorić, Dubravka; Babić, Lucija
ISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE // Ekonomski pregled, 72 (2021), 4; 571-596 doi:10.32910/ep.72.4.4 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1152552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE

Autori
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Babić, Lucija

Izvornik
Ekonomski pregled (0424-7558) 72 (2021), 4; 571-596

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
marka poslovne usluge, poslovna tržišta, identitet marke usluge, vrijednost marke usluge, korporativna marka

Sažetak
Rad izučava temu razvoja i upravljanja markama poslovnih usluga. Nakon pregleda teorijskog dijela, u radu se predstavljaju rezultati primarnog istraživanja. Cilj je istraživanja utvrditi na koji način hrvatska poduzeća razvijaju svoju marku usluga, kako njome upravljaju, kako prenose informacije o njoj i na koji je način vrednuju. Provedeno je jednokratno krossekcijsko istraživanje na prigodnom uzorku poduzeća koja pružaju različite poslovne usluge. Rezultati pokazuju kako se analizirana poduzeća prema marki svoje usluge odnose kao prema vrijednoj nematerijalnoj imovini, primjenjuju holistički pristup izgradnje marke te najčešće primjenjuju strategiju korporativne marke. Neodvojivost usluge od zaposlenika rezultira time da su hrvatska poduzeća više usmjerena na interno nego na eksterno komuniciranje. S obzirom na to da je istraživanje razvoja i upravljanja markama usluga na poslovnim tržištima manje istraženo u odnosu na tržište krajnje potrošnje, rad pridonosi novim spoznajama u ovom području. Osim toga, zaključci temeljeni na istraživanju predstavljaju vrijednu spoznaju za poduzeća koja žele aktivno upravljati svojom markom poslovne usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Sinčić Ćorić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sinčić Ćorić, Dubravka; Babić, Lucija
ISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE // Ekonomski pregled, 72 (2021), 4; 571-596 doi:10.32910/ep.72.4.4 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Sinčić Ćorić, D. & Babić, L. (2021) ISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE. Ekonomski pregled, 72 (4), 571-596 doi:10.32910/ep.72.4.4.
@article{article, author = {Sin\v{c}i\'{c} \'{C}ori\'{c}, Dubravka and Babi\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {571-596}, DOI = {10.32910/ep.72.4.4}, keywords = {marka poslovne usluge, poslovna tr\v{z}i\v{s}ta, identitet marke usluge, vrijednost marke usluge, korporativna marka}, journal = {Ekonomski pregled}, doi = {10.32910/ep.72.4.4}, volume = {72}, number = {4}, issn = {0424-7558}, title = {ISTRA\v{Z}IVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZE\'{C}A U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE}, keyword = {marka poslovne usluge, poslovna tr\v{z}i\v{s}ta, identitet marke usluge, vrijednost marke usluge, korporativna marka} }
@article{article, author = {Sin\v{c}i\'{c} \'{C}ori\'{c}, Dubravka and Babi\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {571-596}, DOI = {10.32910/ep.72.4.4}, keywords = {marka poslovne usluge, poslovna tr\v{z}i\v{s}ta, identitet marke usluge, vrijednost marke usluge, korporativna marka}, journal = {Ekonomski pregled}, doi = {10.32910/ep.72.4.4}, volume = {72}, number = {4}, issn = {0424-7558}, title = {ISTRA\v{Z}IVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZE\'{C}A U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE}, keyword = {marka poslovne usluge, poslovna tr\v{z}i\v{s}ta, identitet marke usluge, vrijednost marke usluge, korporativna marka} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font